سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: نبردزمینی یا BATTLE FIELD برای کنسول‌های نسل هشتم و مایکروسافت ویندوز طراحی شده است.

بتل‌فیلد 1(نبرد زمینی) یک بازی ویدیویی روبه انتشار در سبک تیراندازی اول شخص است در 21 اکتبر منتشر می‌شود. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی EA DICE توسعه داده شده و کمپانی الکترونیک ارتز این بازی را منتشر می‌کند.

روند این بازی هم مانند نسخه‌های پیشین از عناصر سبک تیراندازی اول شخص برخوردار است. این بازی در دوران جنگ جهانی اول طراحی شده. بازیکن در این بازی می‌تواند از سلاح متنوعی که در زمان جنگ جهانی اول وجود داشت استفاه کند.

  • گيم پلي

یکی از ویزگی‌های جدید این بازی در نبردهای تن به تن است که در آن بازیکن می‌تواند با استفاده از سلاح‌های سرد جدیدی که تا به الان در این بازی وجود نداشته به نبرد با دشمنان بپردازد.

 سلاح‌های سرد دراین بازی به دو گروه سنگین و سبک تقسیم می‌شود. در این بازی بازیکن می‌تواند انواع اقسام ماشین‌های جنگی از جمله نفربر و انواع تانک‌ها را کنترل کند.

طبق گفته‌های سازندگان این بازی؛ روند داستانی بازی برخلاف نسخه‌های دیگر است که در این شماره تعداد دشمنان و محیط بازی گسترده‌تر است.

نکته‌ای جالبی که در این قسمت وجود دارد این است که بازیکن در طول بازی شخصیت‌های زیادی را کنترل می‌کند. اتفاقاتی که در داستان بازی روی می‌دهد همگی در واقعیت اتفاق افتاده است.

و در آخر اينكه حالت چند نفره آنلاین این بازی تا 64 بازیکن را پوشش می‌دهد.

بازی بتل فیلد

کد خبر 333362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha