همشهری آنلاین: پرسپولیس با پیروزی مقابل ملوان در ثانیه‌های آخر بازی امیدهایش برای رسیدن به صدر جدول را بار دیگر زنده کرد.

کامیابی‌نیا

چند فصلي است كه بازي پرسپوليس و ملوان از يك بازي معمولي فراتر رفته است. اين اتفاق تا كنون بيشتر به نفع سفيد‌پوشان انزلي بوده است، به ويژه در بازي معروفي كه مازيار زارع هم پنالتي سرخ‌ها را گرفت و هم باعث شكست تراژيك آنها شد.

اما شنبه 21 فروردين و در هفته بيست‌وپنجم ليگ، كسب پيروزي براي سرخ‌هاي پايتخت حياتي بود. سرخ‌ها براي ماندن در كورس قهرماني به پيروزي نياز داشتند از طرف ديگر با داشتن هفت بازيكن اخطاري و احتساب بازي بعدي با استقلال نمي‌توانستند خيلي ريسك كنند.

اين ويژگي باعث شد تا دو تيم كمتر از گذشته خشن باشند و تنها كاميابي‌نيا از سرخ‌ها با دريافت كارت از بازي مقابل استقلال محروم شد.

پرسپوليسي‌ها در دقيقه 5 صاحب يك پنالتي شدند كه آن را به گل تبديل كردند و ملواني‌ها نيز چند دقيقه بعد يك پنالتي بدست آوردند كه آنها نيز آن را به گل تبديل كردند.

باقي بازي ويژگي چنداني نداشت. احتياط پرسپوليسي‌ها و توقف‌هاي مكرر بازي از سوي ملواني‌ها بخش غالب اين بازي بود تا اينكه كاميابي‌نيا در ثانيه‌هاي پاياني بازي سرخ‌ها را به پيروزي رساند.

پرسپوليس 45 امتيازي شد و بدون توجه به بازي روز يكشنبه استقلال به مكان دوم آمد و ملوان نيز با 23 امتياز در مكان سيزدهم و مرز خطر باقي ماند.

کد خبر 329982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha