همشهری آناین: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کازرون با تایید خبر شهادت سه مامور نیروی انتظامی این شهرستان بیان داشت: در جریان تیراندازی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان کازرون، این سه مامور شهید شدند.

قتل

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین لطفی دادستان شهرستان کازرون  در این رابطه گفت: در یک حادثه که بعداز ظهر پنجشنبه (12 فروردين) رخ داد، سه مامور نیروی انتظامیبه نام‌هاي  سروان یوسف فرهادی، ستوان یکم عباسی و ستوان سوم سلمان عایدی در یکی از کلانتری‌های کازرون به شهادت رسیدند و یکی از آنها نیز به شدت مجروح شد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان یک قاچاقچی سابقه دار را در حالی که مقادیری هروئین به همراه داشت، روز گذشته در این شهرستان بازداشت کردند.

دادستان کازرون بیان کرد: این قاچاقچی مواد مخدر پس از انتقال به کلانتری در یک موقعیت مناسب اقدام به برداشتن اسلحه ماموران کرده و ماموران حاضر در کلانتری را به رگبار بست.

وی گفت: در این ماجرا سه مامور نیروی انتظامی در همان کلانتری به شهادت رسیده و یکی از آنها نیز که به شدت مجروح شده به بیمارستان منتقل شده است.

حجت الاسلام لطفی با بیان این که این قاچاقچی مواد مخدر اکنون در بازداشت به سر می‌برد، اظهار داشت: این متهم یکی از قاچاقچیانی بوده که در محاکم قضایی نیز محکوم بوده است.

کد خبر 329049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha