یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

پرونده قتل پسری به‌دست پدرش و سقوط مرگبار ۲ دختر هنگام فرار از خانه، در دادسرای جنایی تهران مختومه شد.

نخستين پرونده مربوط به قتل پسرمعتادي بود كه 13شهريور‌ماه با شليك گلوله از سوي پدرش به قتل رسيد. عامل جنايت پيرمرد بيماري بود كه پس از انتقال به شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران به قاضي سعيد احمدبيگي، گفت: پسرم ازدواج كرده بود و يك پسر 5ساله داشت اما مدت‌ها بود كه اعتياد داشت. چندين‌بار او را به كمپ بردم اما فايده‌اي نداشت.

مدام تهديدمان مي‌‌كرد كه اگر به او پول ندهيم، خانه را آتش مي‌زند. روز حادثه روي ويلچر نشسته بودم و اسلحه را به سمتش نشانه گرفتم. چرا كه مي‌ترسيدم تهديدش را عملي كند اما او به من حمله كرد و من هم شليك كردم. مرد سالخورده مدتي پس از اين اعتراف به‌دليل بيماري جان خود را از دست داد كه با مرگ وي پرونده او مختومه شد.

دومين حادثه مربوط به سقوط 2دختر 15و 17ساله از طبقه چهارم ساختماني در پايتخت بود كه شهريور‌ماه امسال رخ داد. يكي از دختران در خانه دوستش ميهمان بود. آنها قصد داشتند براي تفريح از خانه بيرون بروند اما پدر خانواده مخالفت كرد. 2دختر نوجوان به اتاق خواب رفتند و در را بستند اما در اقدامي عجيب با استفاده از طنابي كه از ملحفه، پتو و روسري ساخته بودند قصد فرار از پنجره طبقه چهارم را داشتند كه سقوط كردند و جان باختند.

پس از حادثه خانواده دختر 17ساله از خانواده قرباني 15ساله شكايت كردند. آنها مي‌گفتند كه پدر اين دختر در فرار مرگبار آنها مقصر است. اما در ادامه تحقيقات، قاضي ايلخاني، اين شكايت را نپذيرفت و اعلام كرد كه دختران نوجوان خودشان باعث مرگ خود شده‌اند. با تكميل تحقيقات، پرونده سقوط مرگبار اين دو دختر نيز مختومه شد.

کد خبر 324340

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha