مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: آژانس عکس همشهری با مطالعه و بررسی ضعف های حال حاضر خروجی تصویری خبرگزاری ها پایه گذاری شده است و قوی ترین جستجو عکس را بر اساس موضوع و کلیدواژه دارا می باشد.

 آژانس عکس همشهری اولین بانک عکس مطبوعاتی آنلاین ایران خواهد شد و کاربران می توانند به صورت آنلاین بعد از ثبت نام در سامانه عضویت عکسهای مورد نظر خود را خریداری نمایند. در خبرگزاری ها و سرویس های عکس ، کاربران با مشکل جستجو عکس انتخابی و دریافت عکس با کیفیت بالا مواجه هستند و از این رو آژانس عکس همشهری این خلا را جبران می نماید.

نسخه آزمایشی آژانس عکس همشهری در روز بیست و دوم بهمن سال نود و سه بر روی خروجی جهانی اینترنت قرار گرفت و در فروردین سال نود و چهار فاز اول آن از سوی دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران افتتاح گردید.

آژانس دارای بخش‌های عضویت، درباره ما، ارسال عکس، راهنمای خرید، اطلاعات تماس، شهری، سیاسی، فرهنگی و هنری، ورزشی، زیست بوم، مستند، اقتصادی، استان‌ها، بین الملل،۳۶۰، دریافتی، همراه، اخبار عکاسی، ویژه، گزارش‌های برگزیده، عکاس‌های خبری، تک عکس و عکاسان آژانس می‌باشد.

وب سایت آژانس عکس همشهری؛ عکس‌های تولیدی عکاسان موسسه همشهری در تهران و شهرستان‌ها را ارائه می‌دهد و عکاسان آزاد می تواند از طریق ارسال گزارش های تصویری از طریق ایمیل با این آژانس همکاری نمایند.

آژانس عکس همشهری متعلق به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی همشهری است و زیر نظر گروه عکس همشهری مدیریت می شود.

کد خبر 318741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha