همشهری آنلاین: رئیس حراست ورزشگاه تختی فوت دوتماشاچی فوتبال به علت ماندن در زیر دست و پا را تکذیب کرد و توضیحاتی درباره فوت یک هوادار پرسپولیس ارائه کرد. این در حالی است که گزارشات مردمی حاکی است فرد فوت شده دستفروش بوده که قبل از گل پرسپولیس به روی زمین افتاده است.

ورزش 3 نوشت: میثم تمیمی در این باره می گوید: طبق استعلامی که از اورژانس تهران گرفته‌ایم امروز یک هوادار نجی الله حسینی 69 ساله به دلیل حمله قلبی متاسفانه درگذشت و یک هوادار دیگر به اسم یاسر حسینی که تشنج کرده بود و به اورژانس منتقل شده بود با احیا نجات پیدا کرد.

وي ادامه داد: من مدیر حراست مجموعه هستم و این خبر را به صورت رسمی و پس از گرفتن از استعلام از اورژانس تهران به صورت رسمی خدمت شما اعلامی‌کنم.

اما ورزش 3 در گزارش ديگري به انعكاس گزارش‌هاي مردمي پرداخته است. بنابر گزارش‌های مردمی، فردي در اواسط نیمه اول غش می‌کند كه حضور با تاخیر ماموران اورژانس باعث فوت وی مي‌شود.

به نقل از یک شاهد عینی، این اتفاق حول و حوش دقیقه 33 اتفاق مي افتد. وی که کاور مخصوص فروشنده‌های ورزشگاه را به تن داشت پس از افتادن بر روی زمین، بیهوش شد و تعدادی از تماشاگران و لیدرها به دور وی جمع شدند و بعد از این اتفاق ماموران اورژانس را در جریان گذاشتند.

شاهد حاضر در ورزشگاه ادامه داد: وی دقایقی بر روی زمین افتاده بود و ماموران هنوز نرسیده بودند تا اینکه گل پرسپولیس به ثمر رسید و بعد از آن سکوها کاملا شلوغ شد، در میان شلوغی یکی از ماموران اورژانس به آرامی از سکوها بالا آمد و پس از معاینه احتمالا متوجه شد که وی فوت کرده... به هر حال مدتی گذشت تا تیم اورژانس با نفرات کامل به محل حادثه رسید و فرد متوفی با برانکارد به آمبولانس منتقل شد.

کد خبر 315713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha