همشهری آنلاین: تیم نیروی زمینی ارتش با وجود شکست در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر واترپولو، با هشت امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

Waterpolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپولو به نیمه راه رسید. هفته پنجم و پایانی دور رفت رقابت‌های این فصل با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران و امیدیه پیگیری شد. در پایان مسابقات نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی هر دو هشت امتیازی شدند كه با توجه به شکست دانشگاهی‌ها از مردان نزاجا در بازی رو در رو، تیم نیروی زمینی ارتش عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. فولاد مبارکه سپاهان هم با وجود شکست در بازی این هفته در جایگاه سوم ایستاد. البته بازی معوقه نفت امیدیه و گچساران می‌تواند نماینده امیدیه را به مقام سوم نیم فصل برساند.

با برگزاری این سه دیدار پرونده دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپولو بسته شد. تنها یک دیدار معوقه باقی می‌ماند که نتیجه آن بر صدر جدول تأثیری نخواهد گذاشت.

پس از پایان نیم فصل، اين رقابت‌ها حداقل به مدت یک ماه تا بازگشت تیم ملی از مسابقات انتخابی المپیک تعطیل خواهد شد. این مسابقات از ۱۶ تا ۲۰ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۵ تا ۲۹ آذر ۱۳۹۴) به میزبانی چین و در شهر فوژان برگزار می‌شود.

  • جدول رده‌بندي ليگ برتر در پايان نيم فصل:

1- نيروي زميني ارتش، 8 امتياز


2- دانشگاه آزاد اسلامي،‌ 8 امتياز


3- فولاد مباركه سپاهان، 5 امتياز


4- نفت اميديه، 4 امتياز


5- نفت و گاز گچساران،‌ 2 امتياز


6- استخر شهيد نوفلاح، 1 امتياز

 

کد خبر 315485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha