چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: سید جلال حسینی مدافع میانی تیم فوتبال ایران معتقد است که توقع پیروزی پُرگل مقابل گوام منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

او درخصوص شرايط تيم ملي در آستانه اين بازي، وضعيت تيم باشگاهي‌اش در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا و مسائل مختلف ديگر، گفت‌وگويي اختصاصي با همشهري انجام داد.حرف‌هاي حسيني را مي‌خوانيد.

  • وضعيت تيم ملي در آستانه بازي با گوام چطور است؟

خدا را شكر اردوي خوبي را پشت‌سر مي‌گذاريم و 2روز هم در زمين ورزشگاه آزادي تمرينات‌ را دنبال كرديم. اين زمين مي‌تواند كمك بزرگي به ما كند. ما در كمپ تيم‌هاي ملي آنطور كه بايد، تمرين نمي‌كرديم و فكر مي‌كنم تمرين در زمين ورزشگاه آزادي براي ما خوب باشد تا بتوانيم براي 2روز آينده براي بازي رفت مقابل گوام آماده شويم.

  • چقدر از گوام شناخت داريد؟

روز دوشنبه آناليزي از تيم گوام داشتيم و به‌نظرم آنها تيم خوبي هستند.الان همه تيم‌هاي آسيايي پيشرفت كردند و همانطور كه مي‌دانيد قطر و امارات قدرت گرفتند. گوام هم جزو تيم‌هاي ناشناخته‌اي محسوب مي‌شود كه قدرتمند است و روزبه‌روز پيشرفت مي‌كند.

  • به‌نظر مي‌رسد يك برد پُرگل در انتظار تيم ملي باشد، درست است؟

فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و نمي‌دانم چرا بعضي‌ها اين تصور را دارند.اينكه ما سال‌ها پيش با 19گل گوام را برديم، دليل نمي‌شود كه دوباره به يك برد پُرگل برسيم.در مورد اين تيم خيال‌هاي خوشبينانه نكنيد.

  • قبول داري تيم ملي در مورد انجام بازي‌هاي تداركاتي همچنان ضعف دارد؟

متأسفانه هميشه هم تمرينات و اردوهاي ما و هم بازي‌هاي تداركاتي‌مان كمتر است و بايد با اين مسئله بسازيم. خوب نيست كه شرايط تيم اينگونه باشد اما با همين شرايط آماده مي‌شويم و اميدوارم هواداران نيز حمايت‌مان كنند تا بازي سخت را با پيروزي به پايان برسانيم.ما در اين مورد بارها صحبت كرديم ولي صدايمان به هيچ‌جا نمي‌رسد.

  • كي‌روش همچنان از امكانات ضعيف تيم ملي ناراحت است، نظرت چيست؟

اين موضوع صحت دارد. ما فقط يك زمين داريم كه در آن تمرين مي‌كنيم و با توجه به اينكه نه اردويي داشتيم و نه بازي تداركاتي، اميدوارم حداقل امكانات براي تيم ملي فراهم شود.

  • درمورد نفت تهران صحبت كن. چرا نتايج خوبي نگرفتيد؟

وقتي ليگ شروع مي‌شود تا هفته پنجم عيار تيم‌ها مشخص نيست. نفت تهران يكسري بازيكن جوان دارد و چند بازيكن هم ازجمله خودم امسال به تيم اضافه شده‌ايم. ما نياز به زمان داريم تا هماهنگ شويم.متأسفانه بازي با الاهلي را هم در وضعيتي واگذار كرديم كه حريف فقط يك فرصت گل داشت.ما به هيچ عنوان مستحق باخت نبوديم.

  • در مورد بازي برگشت با الاهلي چه نظري داري؟

كارمان سخت است و در زمين حريف حتما بايد گل بزنيم.نمي دانم چه اتفاقاتي خواهد افتاد ولي ديگر چيزي براي از دست دادن نداريم.آنها واقعا در تهران مستحق برد نبودند، اميدوارم در بازي برگشت شكست‌شان داده و به مرحله بعدي صعود كنيم.البته كار ما در زمين حريف سخت است و خيلي بايد باهوش باشيم.

کد خبر 305865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha