مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برگزاری دومین نمایشگاه «باز باران» در شهریورماه خبر داد و گفت: در پی مذاکرات صورت گرفته با صنف لوازم التحریر در تلاشیم لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت‌های موجود در بازار آزاد عرضه شود.

مجتبي عبداللهي با اعلام اينكه نمايشگاه باز باران 94در 3نقطه از تهران برگزار مي‌شود، تصريح كرد: در سال گذشته نمايشگاه باز باران در 10مكان برگزار شد، اما امسال درنظر داريم با نگاهي تخصصي‌تر از شمار جانمايي‌ها كاسته و نمايشگاه در باغ موزه كتاب، بوستان ولايت و پياده راه 17شهريور ميدان امام حسين(ع) داير شود.

وي با تأكيد بر اينكه نمايشگاه باز باران در 3مكان، اما با متراژي بيش از سال گذشته برگزار مي‌شود، افزود: شركت نشر شهر، فروشگاه‌هاي شهروند، شركت ساماندهي صنايع و مشاغل به همراه معاونت اجتماعي شهرداري تهران دراجراي دومين نمايشگاه باز باران مشاركت دارند و مسئوليت اجراي اين نمايشگاه بر عهده معاونت خدمات شهري است. وي همچنين از نهايي شدن شخصيت‌هاي كارتوني كه قرار است روي لوازم التحرير منقش شوند خبر داد و عنوان كرد: برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي طرح‌ها، خدمات و امكانات مورد نياز شهروندان صورت گرفته و سفارش ساخت لوازم التحرير نيز داده شده است.

کد خبر 302517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha