همشهری آنلاین: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت تا ظهر چهارشنبه ۶ خرداد نتیجه مزایده چهارم واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود.

سرخابی دربی

 

به گزارش ايرنا، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی امروز (سه‌شنبه 5 خرداد) در یک برنامه رادیویی تاخیر در اعلام برنده مزایده دو باشگاه پرسپولیس واستقلال را تاخیر دراعلام یکی از استعلام‌ها عنوان کرد و گفت:این استعلام امروز بدست ما می‌رسد و برنده مزایده سرخابی‌ها مشخص می‌شود و هیچ دلیل دیگری برای اعلام نشدن برنده مزایده وجود ندارد.

وی اظهار داشت: استعلام مورد نظر امروز تا ظهر، دست ما می‌رسد اما به دلیل دیدار حساس پرسپولیس برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اعلام نام برنده مزایده به فردا (چهارشنبه) و تا قبل از ظهر موکول خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی خاطر نشان کرد: مزایده از سوی برخی ابطال اعلام شد که چنین چیزی صحت ندارد؛ مزایده برگزار و ابطالی وجود ندارد اما برنده مزایده به دلیل آنچه که گفتم به تاخیر افتاد.

وی افزود: نقش مجلس و البته چند نماینده در این موضوع تاثیری نداشته است و راهکار آنها که اجاره دادن این دو تیم است به عنوان یک راهکار مطرح شده اما ما طبق قانون مزایده را برگزار کردیم و مالکین فردا معرفی خواهند شد.

کد خبر 296318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha