همشهری آنلاین: شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت‌هانزا با بیان اینکه هواپیمای سانحه‌دیده شرکت «جرمن‌وینگز» در شرایط فنی عالی به سر می‌برده، اعلام کرده است که هنوز توضیحی برای سقوط این هواپیما وجود ندارد.

crash

به گزارش فارس، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا که خطوط هواپیمایی «جرمن‌وینگز» وابسته به آن است اعلام کرد که هنوز دلیلی برای سقوط هواپیمای که روز گذشته در کوه‌های آلپ سرنگون شده، پیدا نکرده است.

«کارستن اسپور» مدیر اجرایی لوفت‌هانزا امروز اعلام کرد که سقوط هواپیما در فرانسه با تعمیرات ناموفق مختصری که قبل از پرواز صورت می‌گیرد، ارتباطی ندارد. کارشناسان فنی لوفت‌هانزا این هواپیما را مورد بررسی قرار داده بودند.

اسپور همچنین گفت که خدمه پرواز هم سابقه زیادی داشتند و خلبان این هواپیما سابقه ۶ هزار ساعت پرواز داشته که بیشتر آنها با هواپیمای (A320) بوده است.

«هایکه بیرلن‌باخ» معاون اروپایی لوفت‌هانزا پپیش از این سقوط هواپیما را به احتمال قوی یک حادثه دانسته بود و هر گونه احتمال دیگری را رد کرده بود.

روز گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس 320 که از شهر بارسلون اسپانیا راهی دوسلدورف آلمان شده بود، ساعتی پس از آغاز پرواز، در بخش فرانسوی آلپ سقوط کرد.

آلمان، فرانسه و اسپانیا به صورت مشترک در تحقیق درباره این هواپیما مشارکت دارند.

کد خبر 290584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha