چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) با حضور حجت‌الله ایوبی و جمعی از مدیران سینمایی، سینماگران و اهالی رسانه رونمایی شد.

شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص)

به گزارش ايسنا؛ در این مراسم که از صبح امروز 17 دی ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، لوکیشن فیلم «محمد رسول‌الله» مجید مجیدی رونمایی شد و خبرنگاران از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

در طول این دیدار محمدمهدی حیدریان مدیر پروژه توضیحاتی را در بخش‌های مختلف ارائه کرد و حاضران از طریق گیرنده‌هایی که در اختیار داشتند، در جریان جزئیات قرار گرفتند.

"خانه عبدالمطلب" به عنوان یکی از خانه‌های بزرگ مکه، "دارالندری" به عنوان محل تجمع بزرگان مکه، خانه کعبه و داخل آن که به عنوان محل نگهداری بت‌ها استفاده می‌شد، "خانه ابولهب" از ثروتمندان مکه، "مولود‌النبی"، "صفا و مروه"، خانه عبدالله محل تولد پیامبر (ص)، "شعب ابی‌طالب" و کلیسای بحیرا به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تجاری در مسیر شام مورد بازدید قرار گرفت که در طول این دیدار حجت‌الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) نیز به همراه جمعی از مدیرانش از جمله حیدری خلیلی مدیرعامل فارابی، حبیب ایل‌بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان و علیرضا رضاداد مجری طرح پروژه و دبیر جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.

همچنین نمایشگاهی شامل اسناد، کتب و تصاویر مراحل ساخت دکورهای این شهرک از دیگر مکان‌های مورد بازدید بود که محسن شاه‌ابراهیمی طراح دکور این فیلم در توضیحاتی اعلام کرد: ساخت دکورها با این متریال برای اولین‌بار اتفاق افتاد و پیش از این به صورت سنتی بوده است که با اتصال به گروه مهندسین سازه به روش‌های جدیدی رسیدیم.

وی افزود: در این روش که بسیار سبک و پرقدرت است به سرعت 22 هکتار زمین این پروژه را پوشش دادیم و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،در بخشی از این دیدار محمد مهدی حیدریان با اشاره به زنده‌یاد شریفی‌راد در طول این پروژه از حاضران خواست فاتحه‌ای برای شادی روحش قرائت کنند.

علیرضا شجاع‌نوری، ساره بیات، مهدی پاکدل و مینا ساداتی از بازیگران اصلی فیلم «محمد (ص)»‌ هستند که در این دیدار حاضران را همراهی کردند و از عوامل پشت دوربین هم می‌توان به محمدرضا دل‌پاک، محسن شاه‌ابراهیمی، محسن شمس، بیژن میرباقری و محمدرضا صابری مدیرعامل موسسه نورتابان و.. اشاره کرد.

صادقیان رئیس هیأت مدیره شرکت «نور تابان» که مسئولیت شهرک را عهده‌دار است از آمادگی برای ساخت فیلم‌های دیگر در این مکان بعد از اکران فیلم خبر داد.

ایوبی نیز اظهار امیدواری کرد: فیلم به همه دنیا برود و بدون حساسیتی در سراسر دنیا اکران شود.

طبق صحبت‌های حیدریان این فیلم به کودکی پیامبر (ص) می‌پردازد و بخش‌هایی از قبل از 50 سالگی پیامبر نیز به صورت فلاش‌بک نشان داده می‌شود.

این برنامه با اولین نشست خبری مجید مجیدی و عوامل فیلم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 283433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha