همشهری آنلاین: هادی نوروزی با بیان اینکه قرار است فقط ۱.۵ درصد از قرارداهایشان را بدهند گفت حتی برای تمرین در این هوا باید از لباس‌های تابستانی استفاده کنیم.

هادی نوروزی

نوروزی در گفت‌وگو با "ورزش سه" با تایید این خبرکه گویا قرار است تنها یک و نیم درصد از قراردادهای آنها پرداخت شود، بیان کرد: بله متاسفانه همین طور است. طی چند روز گذشته چنان با آب و تاب از پرداخت پول صحبت کرده اند که حالا کل ایران هم متوجه شده که قرار است پول بگیریم. این در حالی است که مبلغی که قرار است به ما پرداخت شود، پول زیادی نیست و کمتر از حد انتظار همه است.

نوروزی افزود: همانطور که شما هم اشاره کردید، تنها قرار است یک و نیم درصد از مبالغ ما را پرداخت کنند این در حالی است که تنها پول هفتگی ما 2 درصد بود. به هر حال بد نیست مردم بدانند که این همه صحبت پول شده قرار است چه مبلغی به ما پرداخت شود.

نوروزی در مورد انتقاداتی که از حمید درخشان در مورد جذب بازیکن جدید مطرح شده بیان کرد: ببخشید من این حرف را زدم اما کسانی که انتقاد می‌‌کنند می‌‌دانند پرسپولیس با چه وضعیتی وارد فصل نقل وانتقالات شد؟ ما نه مدیرعامل داشتیم نه پول. باور نمی‌‌کنیم ما حتی لباس تمرینی هم نداریم و با همان لباس‌های تابستانی در حال تمرین هستیم. به نظر شما کدام بازیکن در حد ستاره با این وضعیت به پرسپولیس می‌‌آید؟ این درست است که بازی کردن در پرسپولیس افتخار است. اما خیلی‌ها به این مساله فکر نمی‌‌کنند و قراردادهای مالی برایشان مهم است.

نوروزی ادامه داد: در این وضعیت خود ما به عنوان بازیکن فکر می‌‌کردیم هیچ کس به پرسپولیس نمی‌‌آید اما همین که توانستند با این نداری و وضعیت بدی که باشگاه دارد، همین چند نفر را جذب کنند جای شکرش باقی است.

بازیکن باتجربه پرسپولیس در پایان در مورد وضعیت تمرینات بیان کرد: تمرینات خیلی پرفشاری را انجام می‌‌دهیم. صبح و بعدازظهر تمرین می‌ کنیم و فشار فوق العاده ای روی بدن‌های ما وارد شده است. تمام امید ما این است که بتوانیم با این تمرینات به رغم تمام مشکلاتی که داریم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

کد خبر 283215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha