همشهری آنلاین: مجله معتبر ورلد ساکر، رونالدو را بالاتر از مسی و نویر، بهترین بازیکن جهان اعلام کرد.

CR۷

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر، سه نامزد نهایی کسب توپ طلا به شمار می‌روند. قرار است بهترین بازیکن جهان در سال 2014 تا 12 روز دیگر طی مراسمی انتخاب شود. بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که رونالدو همانند پارسال شانس نخست کسب این عنوان است.


اکنون مجله ورلد ساکر که معتبرترین مجله ورزشی در دنیا است، ستاره پرتغالی رئال مادرید را به عنوان مرد سال فوتبال دنیا از دید کارشناسان خود انتخاب کرده است. رونالدو که در سال 2013 نیز به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده بود، در سال 2014 موفق شد به همراه رئال مادرید چهار جام کسب کند.


رونالدو با کسب 928 رای در رتبه نخست بهترین بازیکن دنیا از دید مجله ورلد ساکر قرار گرفت و مانوئل نویر با 789 رای در جایگاه دوم ایستاد. لیونل مسی آرژانتینی هم با 593 رای در رده سوم جاي گرفت.


هیات ژوری این مجله شامل 100 خبرنگار است و کارشناسان بسیاری هم از سراسر دنیا با این مجله کار می‌کنند. بازیکنان در رای گیری‌های این مجله نمره‌هایی بین 1 تا 10 می‌گیرند.


یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان هم با کسب 45 رای توسط این مجله به عنوان بهترین مربی جهان معرفی شد. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید اسپانیا با 33 رای در جایگاه دوم ایستاد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید با 15 رای سوم شد. در رده‌های بعدی بهترین مربیان جهان نیز لوئیز فان خال هلندی که اکنون هدایت منچستریونایتد را به دست دارد، جوزپه گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ آلمان، تونی پوپوویچ و خوزه لوئیس پینتو قرار گرفتند.


تیم ملی فوتبال آلمان هم که موفق شد در جام جهانی 2014 برزیل عنوان قهرمانی را کسب کند به عنوان بهترین تیم انتخاب شد. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هم در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

 

کد خبر 282682

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha