سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: همایش «استارت‌آپ ویکند» در فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه که با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و به جهت ارتقا دانش درباره رشد سریع استارتاپ برگزار شد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه

به گزارش پایگاه خبری سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری، این کارگاه که با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و به جهت ارتقا دانش درباره رشد سریع استارتاپ برگزار شد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

این همایش با مشارکت دانشگاه فردوسی، سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری و فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه برنامه‌ریزی و برگزار شد و به عنوان نخستین کارگاه در راستای برگزاری همایش اصلی «استارت‌آپ ویکند» آغاز به کار کرد.

در این همایش مجید عسکری، مدیر فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه با بیان مطالبی درباره حمایت از ایده‌ها و استقبال از همکاری علاقمندان در حوزه رسانه، درباره من کارت‌های فعالان فرهنگی نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه برنامه نیز در دو زمان 45دقیقه ای، مهندس فریبرز نادریان، ارائه کننده مباحث کارآفرینی در حوزه فناوری به ارائه موضوعات این همایش پرداخت: «چرا با وجود تلاش زیاد رشد قابل توجهی نداریم؟» «در استارت آپ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟» «استراتژی چیست» و «چگونه از استارت آپ کسب درآمد کنیم؟» سوالاتی بود که در این همایش به آن پاسخ داده شد.

گفتنی‌ست زمان برگزاری دومین کارگاه این همایش به مخاطبان اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این همایش به فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه واقع در پارک لاله، مراجعه کنند.

کد خبر 281232

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha