همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری را از خود نشان دادند و این‌ها همه نشانه ولایت‌مداری آنان است.

علی فضلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی فضلی صبح امروز در دومین مرحله از رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان استان البرز که در منطقه عمومی حصارک کرج برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری را از خود نشان دادند و این‌ها همه نشانه ولایت‌مداری آنان است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس صحنه بزرگی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های نوجوانان و جوانانی بود که امروز تنها نامی از آنان باقی‌مانده است.

این مسئول تأکید کرد: البته ادامه راه آنان و انتقال آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام و شهدا به نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود که لازم است به درستی انجام دهیم.

وی تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آزمایش‌های بسیار بزرگی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و امروز کارنامه درخشانی از آنان به یادگار مانده است و نام رزمندگان اسلام و شهدا برای همیشه تاریخ زنده و جاودان خواهد ماند.

سردار فضلی ادامه داد: مردم این استان نیز در دوران دفاع مقدس جانفشانی‌های بسیار بزرگی را از خود نشان دادند و در صحنه‌های مختلف حضوری پررنگ و اساسی داشتند.

وی با اشاره به مکان برگزاری این رزمایش تصریح کرد: در این مکان رهبر معظم انقلاب دو بار حضور داشتند و از نزدیک شاهد برگزاری رزمایش بسیجیان بودند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بسیار بزرگی را برای ما به همراه داشت که امروز موظفیم به بهترین شکل از این دستاوردها نگهداری کرده و در انتقال آن به نسل‌های آینده تمام تلاش خود را کنیم.

سردار فضلی بیان کرد: بسیج در تمام دوران‌ها با حضور همیشه در صحنه خود توانسته است بسیاری از دسایس و توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد و دشمنان را به زانو دربیاورد.

وی با تأکید بر این که امروز نیز بسیج آمادگی دارد تا در عرصه‌های مختلف از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس دفاع کند، افزود: حضور با صلابت بسیجیان در عرصه‌های مختلف پس از دوران جنگ تحمیلی اثبات‌کننده آمادگی کامل این نیرو از انقلاب اسلامی ایران است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود به دیدار مجمع عالی بسیج با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این حضور که برای اولین‌بار صورت گرفت شرکت‌کنندگان از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب بهره‌مند شدند.

سردار فضلی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های گسترده بسیج در مقابله و مبارزه با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: هنگامی که دشمنان دیدند در جنگ نظامی موفق نمی‌شوند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، با راه‌اندازی جنگ نرم اهداف شوم خود را دنبال کرده‌اند.

وی اظهار کرد: بسیج در این صحنه نیز برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان نقشی اساسی و حضوری پررنگ داشت و توانسته تاکنون با اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شوم‌شان شود.

این مسئول تأکید کرد:‌ امروز بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی بسیار مثبت و ارزنده عمل کرده است و در این صحنه نیز حضوری پررنگ و موثری داشته است.

وی بر نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی جهانی شده است و از مرزهای ایران خارج شده و بسیاری از کشورها از این تفکر برای رسیدن به انقلابی همچون انقلاب ایران استفاده کرده‌اند.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین اقدامات و برنامه‌های فرهنگی بسیاری را برای مقابله و مبارزه با جنگ فرهنگی دشمنان اجرایی کرده است لذا با بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی دشمنان هرگز اجازه نخواهد داد که دشمنان به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

کد خبر 279371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha