همشهری آنلاین: رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ضمن اعلام اینکه سفرکارت‌های اعتباری جدید تا آخر امسال رونمایی می‌شوند، گفت: مبلغ در نظر گرفته شده برای این سفرکارت‌ها چند برابر درآمد هر شخص خواهد بود.

سلطانی فر

به گزارش ايسنا، «مسعود سلطانی‌فر» در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه آموزش و پرورش امکانات خوب و مخاطبان بسیاری در اختیار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه‌ای شامل شرکت‌های بیمه و شرکت‌های سرمایه‌گذاری‌های مختلف در حال کار بر روی سفرکارت‌های جدید هستند تا براین اساس هر فردی متناسب با میزان درآمد خود و اسنادی که ارائه می‌دهد بتواند کارت‌هایی دریافت و هزینه آن را چند ماه بعد با سود معقول و محدود بازگرداند.

رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری افزود: به دنبال این هستیم سفرهای داخلی را به گونه‌ای سامان دهیم که جمعیت 4 میلیونی بازنشستگان کشور، جمعیت 4 میلیونی دانشجویان و جمعیت یک میلیونی فرهنگیان، سفرهایشان در ایام معمولی و کم تراکم سال انجام دهند. در این صورت می‌توانیم به سایر اقشار سرویس‌های مناسب‌تری چون ایام عید نوروز ارائه دهیم.

«سلطانی فر» در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا درباره سفرکارت‌های اعتباری برای اقشاری چون فرهنگیان اظهار کرد: در حال حاضر طرح کارت‌های اعتباری سفری توسط چند دستگاه در حال آماده‌سازی است. این سفرکارت‌ها مانند کارت‌های گذشته نیستند. متاسفانه در گذشته عده‌ای این سفرکارت‌ها را دریافت کرده و با درصد کمتری نقد می‌کردند، بدون آنکه سفری انجام دهند. در این صورت اهداف ما در راستای توسعه فرهنگی و اقتصادی محقق نمی‌شد.

رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه اعتبار این سفرکارت‌ها چند برابر درآمد هر شخص خواهد بود، گفت: این افراد از امکانات پذیرایی و اقامتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری طرف قرارداد با تخفیفات مناسب استفاده خواهند کرد. تصور می‌کنیم این طرح که آخر امسال عملیاتی شود و بتوانیم آن را رونمایی کنیم.

کد خبر 278712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha