همشهری‌آنلاین: سپاهان در دیدار خانگی مقابل پرسپولیس پیروز شد.

پرسپولیس سپاهان

به گزارش تسنیم، در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر، سپاهان از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر زردپوشان اصفهان خاتمه یافت.

بازی را پرسپولیس میهمان تهاجمی آغاز کرد و یکی، دو فرصت را توسط عباس‌زاده و طارمی از دست داد. در ادامه سپاهان کنترل بازی را در دست گرفت. دقیقه 17 برخورد و درگیری میان مدافع پرسپولیس و خلعتبری، یک اخطار را برای نورمحمدی به همراه داشت.

دقیقه 21 شوت هادی نوروزی از کنار دروازه سپاهان بیرون رفت. دقیقه 24 لوسیانو پریرا کارت زرد گرفت و دقیقه 34 هم ضربه سر عبدالله کرمی با اختلاف اندکی از بالای دروازه عبور کرد. در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

در آغاز نیمه دوم میثم حسینی جایگزین نورمحمدی شد تا خط دفاع پرسپولیس مقابل حملات پرسپولیس مستحکم‌تر شود. این تعویض نمایی از شیوه پرسپولیس در نیمه دوم شامل دفاع و استفاده از ضدحملات بود. در این نیمه سپاهان مسلط بر میدان بود اما موقعیت گل جدی را ایجاد نکرد.

دقیقه 64 رضا حقیقی در برخورد با خلعتبری کارت زرد گرفت، همچنین در ادامه مهرداد کفشگری جایگزین عالیشاه شد و سوکای به جای پریرا وارد زمین شد تا پرسپولیس میانه میدان و سپاهان خط حمله را مستحکم کنند.

دقیقه 72 پاس استثنایی سوکای مقابل دروازه به خلعتبری رسید اما این بازیکن توپ را از مقابل دروازه و نیلسون به بیرون فرستاد. 2 دقیقه بعد نیلسون با 2 واکنش دیدنی حاج صفی و پاپی را در باز کردن دروازه پرسپولیس ناکام گذاشت.

دقیقه 80 باز هم نیلسون مقابل شوت سوکای ایستادگی کرد تا دروازه شاگردان درخشان بسته بماند، در ادامه هم ضد حمله پرسپولیس بی نتیجه ماند. آمدن احمدنوراللهی به جای هادی نوروزی آخرین تغییر در ترکیب پرسپولیس بود. دقیقه 1+90 شوت خلیل زاده با اختلافی اندک از کنار دروازه نیلسون بیرون رفت. دقیقه 4+90 سرانجام مقاومت خط دفاعی پرسپولیس در هم شکست و با اشتباه میثم حسینی و محسن بنگر، مهدی شریفی گل برتری سپاهان را به ثمر رساند تا 3 امتیاز این دیدار به حساب سپاهان واریز شود.

کد خبر 273855

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha