همشهری آنلاین: افشین بیابانگرد در وزن ۶۶ کیلوگرم،‌ پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم، مجتبی کریم‌فر در وزن ۸۵ کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی فرنگی راه یافتند.

Inceon Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 66 کیلوگرم افشين بيابانگرد پس از پيروزي مقابل كشتي‌گيران قرقيزستان، شكست مقابل حريفي از كره جنوبي و رفتن به گروه شانس مجدد، ابتدا مقابل پان ژنگ از چين، قهرمان آسيا با نتيجه 5 بر 3 به برتري دست يافت تا براي كسب مدال برنز با المراد تسمراداف از ازبكستان، نفر سوم جهان مصاف دهد.

در اين وزن هان سو ريو از كره جنوبي و ريو تو ماتسوموتو از ژاپن فيناليست شدند.

در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم‌فر پس از برتري مقابل آمی شاهین از اردن، در دور بعد مقابل حريفي از کره جنوبی مغلوب شد و با توجه به حضور اين حريف در ديدار فينال، كريم‌فر راهي گروه شانس مجدد شد.

وي در اين مرحله ابتدا مقابل اوكا تايچي از ژاپن با نتيجه 2 بر 0 به برتري دست يافت تا براي كسب مدال برنز با آزات بيشي بيكوف از قرقيزستان مصاف دهد.

در اين وزن سي يئول لي از كره جنوبي و رستم آساكولوف از ازبكستان فيناليست شدند.

در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان زده با برتري مقابل كشتي‌گير هندي، در دور دوم مقابل حريف قزاق شكست خورد كه با توجه به حضور اين حريف در ديدار پاياني، بشير به گروه شانس مجدد راه يافت.

وي در اين مرحله ابتدا مقابل ابرار بيك ماماسوليف از ازبكستان با نتيجه 3 بر 0 به پيروزي رسيد تا براي كسب مدال برنز با مراد رامونوف از قرقيزستان مصاف دهد.

در اين وزن تناليف از قزاقستان و يانگ مين كيم از كره جنوبي فيناليست شدند.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بويري با پيروزي مقابل كشتي‌گيراني از ازبکستان و هند به نيمه نهايي رسيد و در اين مرحله مقابل نماينده با نتيجه يك بر يك مسابقاه را واگذار كرده و راهي ديدار رده‌بندي شد. حريف وي در اين ديدار امانلي آتايف از تركمنستان است.


در اين وزن كاناكوبو از ژاپن و كيم هيو وون از كره جنوبي، قهرمان المپيك فيناليست شدند.

 

کد خبر 273657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha