همشهری آنلاین: تیم دو نفره تنیس روی میز ایران اولین بازی خود در بازی‌های آسیایی را با برد آغاز کرد.

Inceon Logo

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی از صبح روز سه‌شنبه (8 مهر) با رقابت پینگ ‌پنگ‌بازان در راند دوم پیگیری شد.

ملی‌پوشان تنیس روی میز کشورمان که در مسابقات تیمی حضور نداشتند، برای اولین بار به میدان رفتند و در مسابقات دوبل با ترکیب افشین نوروزی و نوشاد عالمیان مقابل تیم قطر قرار گرفتند.

تیم دوبل ایران در اولین دیدار تیم قطر را با ترکیب گرمان شامت و عبدالرحمان الناگار با نتیجه 3 بر 0 در زمان 14 دقیقه شکست داد.

تیم کشورمان در ست اول با نتیجه 11 بر 7 پیروز شد، در ست دوم نیز با امتیاز 12 بر 10 به برتری دست یافت و با برتری 11 بر 6 در ست سوم تیم دوبل قطر را شکست داد.

بدین ترتیب تیم دوبل ایران به جمع شانزده تیم برتر مسابقات راه یافت. در دیگر دیدار این مرحله تیم دونفره چین به دلیل عدم حضور تیم کویت 3 بر 0 برنده اعلام شد و حریف تیم دونفره ایران در دور سوم شد.

در دور سوم این رقابت‌ها تیم دونفره عالمیان و نوروزی روز چهارشنبه 9 مهرماه ساعت 17 به وقت محلی به مصاف ژانگ جیک، قهرمان المپیک 2012 و قهرمان سال 2013 جهان و مالونگ، قهرمان سال 2014 کاپ آسیا می‌رود.

 

کد خبر 273524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha