همشهری آنلاین: بانوان تیرانداز کشورمان به سه مدال با ارزش (یک طلا و دو نقره) در روز سوم مسابقات دست یافتند.

Khedmati-Emamgholinejad

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تيراندازي، سومین روز از رقابت‌های آسیایی اینچئون با کسب اولین مدال کاروان ورزشی ایران توسط بانوان تیرانداز کشورمان همراه بود که توانستند در بخش تیمی و انفرادی سه مدال را به نام ایران ثبت کنند.

صبح روز دوشنبه (31 شهريور) در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، تیم کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی، نرجس امام قلی‌نژاد و الهه احمدی پا به رقابت گذاشتند و توانستند با کسب امتیازهای ۴۱۷٫۲، ۴۱۶٫۳ و ۴۱۲٫۴ و کسب مجموع ۱۲۴۵٫۹ در مکان دوم ایستاده و مدال نقره تیمی این رشته را از آن خود کنند.

اما این نتیجه در حالی رقم خورد که به دلیل خطای یکي از ورزشکاران چینی، مسئولين تیم کشورمان اعتراضی به این نتیجه داشتند که ژوری مسابقات در ابتدا رای را به نفع ایران صادر کرد و تیم ایران به عنوان قهرمان این رشته معرفی شد؛ اما پس از اعتراض مربیان چینی، این رای مجددا تغییر کرده و با ناداوری تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد.

تیم تفنگ ۱۰ متر بانوان ایران

اما این پایان کار ملی‌پوشان تیراندازی نبوده و با راه‌یابی خدمتی و امام قلی‌نژاد به فینال، اميد کسب مدال انفرادی نیز بیشتر شد.

در فینال این رشته تیراندازان کشورمان با تلاش و جدیت خود توانستند تا پایان فینال تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان که ۵۴ ورزشکار در آن حضور داشتند، رقابت کرده و در یک فینال کاملا ایرانی خدمتی به نشان طلا دست یافت و امام قلی‌نژاد به مدال نقره رسید.

این نتایج برای تیراندازان کشورمان در حالی رقم خود که ئی سیلینگ، قهرمان جهان و المپیک در فینال حاضر بود، اما فقط در جایگاه پنجم جای گرفت.

الهه احمدی، دیگر ورزشکار کشورمان که در تیم حضور داشت در پایان کار توانست در مکان نوزدهم این رشته قرار گیرد.

در پایان این رقابت‌ها پس از ورزشکاران کشورمان، ژانگ بین بین (چین)، سر ژیانگ وینگ جاسمینه (سنگاپور)، یی سیلینگ (چین)، وی لیوژی (چین)، آیونیکا چائول (هند) و کیم سئولا (کره جنوبی) در جایگاه‌های سوم تا هشتم ایستادند.

در بخش تیمي نیز تیم چین در جایگاه نخست ایستاد و تیم کره جنوبی به نشان برنز رسید.

 

کد خبر 272651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha