همشهری آنلاین: مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای هوای تهران خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب در برخی مناطق استان هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب فارس افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، طی دو روز آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی ابرناکی و بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی با اشاره به نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر از بعد از ظهر  سه‌شنبه گفت:‌ ابرناکی، وزش باد، رگبار، باران گاهی همراه با رعد و برق، مواج شدن دریا در سواحل خزر و کاهش نسبی دما بر روی نوار شمالی کشور دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه صاف و گاهی وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 21 و 33 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز سه شنبه نیز آسمان تهران صاف گاهی وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 20و 32 درجه می‌شود.

کد خبر 271894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha