چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به افزایش سرعت باد در جنوب استان سمنان پدیده گرد و خاک در برخی استان های منطقه از جمله تهران پیش‌بینی می‌شود.

weather

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در دو روز آینده بارش پراکنده در ارتفاعات مازندران و در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده در ارتفاعات استانهای هرمزگان،‌کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و پدیده گرد و خاک رخ می‌دهد و در این مدت پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

وی با بیان این که خلیج فارس و شرق دریای عمان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مواج خواهد بود، افزود: طی سه روز آینده با افزایش سرعت وزش باد در جنوب استان سمنان پدیده گرد و خاک در جنوب استان تهران،‌ قم، شرق اصفهان، مرکزی و البرز روبه‌رو خواهیم بود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز چهار‌شنبه صاف در ارتفاعات افزایش ابر و در شهرهای جنوبی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 23 و 35 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنجشنبه آسمان تهران صاف در ارتفاعات افزایش ابر و در شهرهای جنوبی گرد و خاک پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 22و 34درجه می‌شود.

کد خبر 271567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha