همشهری آنلاین: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان جزئیات انتخاب رشته داوطلبان کنکور این دانشگاه، گفت: انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از اتمام انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری انجام می‌شود.

به گزارش فارس، مجتبی علوی فاضل با بيان اين مطلب افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 93 که مایل به حضور در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامي هستند ابتدا باید در روز 12 مرداد ماه برای دریافت نتیجه اولیه خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند، پس از دریافت کارنامه باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته را که بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود، مطالعه کرده و در روز 15 مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش مطابق با ضوابط تعیین شده از سوی این سازمان برای انتخاب رشته در دانشگاه‌های دولتی اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که مایل به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند نیز باید در زماني كه متعاقباً اعلام می‌شود به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.net مراجعه کنند و بر اساس ضوابط تعیین شده، فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.

علوی‌فاضل اظهار داشت: البته با توجه به اینکه داوطلبان برای انتخاب رشته نیاز به تمرکز دارند سعی می‌کنیم زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد را پس از اتمام انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری در نظر بگیریم تا داوطلبان با آرامش و تمرکز کامل برای دانشگاه‌های دولتی انتخاب رشته کنند و سپس در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به انتخاب رشته برای تحصیل در واحدهای این دانشگاه بپردازند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تأكيد كرد: بعد از آزمون سراسری در زمان مقتضی برای داوطلبان متقاضی به تحصیل در این دانشگاه، اطلاع‌رسانی می‌شود تا آنها در سایت مرکز آزمون، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

کد خبر 266867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha