جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال پیکان روز پنجشنبه با پیروزی یک بر صفر مقابل فجر سپاسی توانست دوباره این تیم را لیگ برتری کند.

فوتبال

او بعد از راهیابی تیمش به لیگ برتر صاحب یک رکورد جاودانه شد و تنها مربی‌ای است که در تاریخ فوتبال ایران توانسته یک تیم (پیکان) را 3بار به لیگ برتر بیاورد. کاظمی در حالی پیکان را لیگ برتری کرد که بابت اختلاف‌های شدید با سازمان لیگ و ستاد تخلفات فوتبال، تحت فشار قرار داشت.

او در گفت‌وگو با همشهری در مورد لیگ برتری شدن پیکان می‌گوید: «ما در نیم‌فصل اول خیلی بد نتیجه گرفتیم ولی نمی‌دانم چرا آن زمان خیلی‌ها ساکت بودند.

وقتی روی دور برد افتادیم هجمه‌ای علیه ما آغاز شد که می‌دانستیم از کجاست. با این حال باید بگویم که وقتی همه‌‌چیز را به‌خدا می‌سپاری، دیگر خیالت راحت است.

خدا پاسخ صحبت‌های ناشایست را می‌دهد و من یاد گرفته‌ام صبر کنم. گر نگهدار من آن است که من می‌دانم، شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد.» قبل از بازی برخی معتقد بودند که پیکان جدا از زمین فوتبال، باید در بیرون از زمین هم بجنگد و کار سختی برای صعود دارد. کاظمی در این خصوص تأکید می‌کند: «نمی‌خواهم در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبتی را امروز مطرح کنم. اگر اجازه دهید در روزهای آینده در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت می‌کنم. اما با وجود تمام مسائلی که برای تیم ما درست کرده بودند خداوند کمک‌مان کرد و به لیگ برتر صعود کردیم.»

کد خبر 258118
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز