مسابقه‌ی ویژه‌‌ی ۱۳سالگی هفته‌نامه‌ی دوچرخه، مسابقه‌ی خاصی بود. لازم نبود شاعر باشید یا نویسنده، نقاش باشید یا عکاس؛ کافی بود برای هرکسی که دوست دارید نامه بنویسید و در مسابقه‌ی نامه‌نویسی دوچرخه با عنوان «برسد به دست...» شرکت کنید.

پایان یک رقابت سخت و نفس‌گیر

وقتی شرح این مسابقه را می‌نوشتیم، فکر نمی‌کردیم با این تعداد زیاد شرکت‌کننده و نامه‌هایی زیبا و تأثیرگذار مواجه شویم و استقبال زیاد مخاطبان نوجوان از این مسابقه، کارمان را در داوری نامه‌ها سخت کرد.

هرکدام از نامه‌ها، یک‌جور خوب بودند. یکی بااحساس بود و دیگری منطقی. یکی برای معلمش بود، یکی برای امام‌ رضا‌ع، یکی برای خوارزمی، یکی برای گردآفرید، یکی برای دوچرخه، یکی برای مادربزرگ، یکی برای شهاب حسینی و یکی هم برای اصغر فرهادی.

کارمان سخت بود؛ به‌طوری که بارها و بارها نامه‌ها را خواندیم، دسته‌دسته کردیم، پایین و بالا کردیم تا ببینیم کدامشان از بقیه بهترند. آخر سر هم موفق شدیم! سخت بود، اما انجامش دادیم و حالا وقت آن است که با برنده‌های این مسابقه آشنا شوید:

رتبه‌ی اول: آریا تولایی ۱۷ساله از رشت (برای نامه به زنده‌یاد پرویز مشکاتیان)، رودابه آشورپوری ۱۶ساله از قائم‌شهر (برای نامه به دوستش، فاطمه موسوی)، غزل محمدی ۱۶ساله از تهران (برای نامه به زنده‌یاد بیژن نجدی)، زینب برهانی از تهران (برای نامه به یک دوست)، مریم سعیداوی ۱۵ساله از اهواز (برای نامه به برادرش) و ساجده آقابابایی ۱۷ساله از رشت (برای نامه به یک دوست).

رتبه‌ی دوم: نیلوفر بخشی ۱۷ساله از تهران (برای نامه به مادرش)، زهرا نصرتی ۱۵ساله از تهران (برای نامه به حاجی‌فیروز) و الهه صابر از تهران (برای نامه به جناب حافظ).

رتبه‌ی سوم: ملیکا رادمند ۱۷ساله از تهران (برای نامه به امید حاجیلی)، سرور باصری ۱۵ساله از مرودشت (برای نامه به محمدرضا شجریان)، پگاه شریفی‌قروه ۱۷ساله از تهران (برای نامه به مازیار فلاحی)، اسماسادات رحمتی ۱۴ساله از تهران (برای نامه به زنده‌یاد مهدی اخوان‌ثالث) و سیده‌زینب حسینی از پاکدشت (برای نامه به عباس تربن).

هم‌چنین از امیرحسین نوروززاده از قم، فاطمه اکبری از اراک، مهشاد رضایی ۱۳ساله از پرند،‌ آتوسا درویشی ۱۳ساله از کرج، ریحانه رستگار ۱۶ساله از تهران، پریسا فیضی ۱۵ساله از کرج، رها ملکی ۱۴ساله از کرج، زهرا غنیمتی ۱۵ساله از جویبار، سیده‌فاطمه منتظری ۱۶ساله از قزوین، المیرا وفاکیش ۱۷ساله، ساحل رفائی ۱۷ساله، فاطمه‌سادات حسینیان ۱۳ساله، زهرا نورانی ۱۷ساله، مهرشاد مهری‌ثانی ۱۴ساله، نیکتاسادات جلیلی ۱۳ساله، ماجده پناهی‌آزاد ۱۷ساله و سپیده طاهرخانی همگی از تهران، برای شرکت در این مسابقه به‌طور ویژه تشکر می‌کنیم و البته از بقیه‌ی شرکت‌کننده‌ها هم متشکریم و امیدواریم باز هم در مسابقه‌های هفته‌نامه‌ی دوچرخه شرکت کنند و این‌بار برنده شوند.

کد خبر 257549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز