همشهری‌آنلاین: شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، امیر لعلی را به عنوان دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک انتخاب کرد.

امیر لعلی

سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی 1393 با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از برگزاری موفق نخستین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران و استقبال و حمایت همه‌جانبه اساتید، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی از این اقدام، برای برگزاری باشکوه‌تر و بزرگ‌تر دومین هفته روابط‌عمومی (1393)، جلسات شورای سیاستگذاری برنامه‌های این هفته به‌صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران از 27 اردیبهشت 1393 و همزمان با روز ارتباطات و روابط‌عمومی آغاز و تا 2 خردادماه ادامه خواهد داشت.

کاظمی دینان افزود: برنامه‌های هفته روابط‌عمومی 1393 در حال طرح‌ریزی است که با صاحبنظران و فعالان این حوزه نیز جلسات متعددی را برای مشورت و اخذ پیشنهادات برگزار کرده‌ایم که به زودی برنامه‌های کامل ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی 1393 اعلام خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی 1393 ادامه داد: آنچه تاکنون در شورای سیاستگذاری این هفته مصوب شده است، برگزاری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در هفته روابط‌عمومی 1393 است.

وی گفت: در آخرین جلسه شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، اعضای شورا ساختار دبیری در همایش روابط‌عمومی الکترونیک را به دبیرکلی ارتقاء داده و با درخواست امیرعباس تقی‌پور که مسؤولیت اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی را پذیرفته است و بنا بر لزوم ورود انرژی و نگاه جدید در تمشیت امور دبیرخانه این همایش، آقای امیر لعلی را به سمت دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک انتخاب کردند.

کاظمی‌دینان افزود: در این جلسه همچنین از آقای امیرعباس تقی‌پور به دلیل زحمات خالصانه ایشان در ایجاد دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک و برگزاری هشت دوره مختلف این همایش که بی‌تردید نقشی مهم در شکل‌گیری نظام روابط عمومی الکترونیک در نهادها و دستگاه‌های مختلف داشته است، تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است امیر لعلی دانشجوی دکترای اقتصاد بوده و سردبیری ماهنامه تخصصی مدیریت ارتباطات، دبیر اجرایی نخستین هفته روابط‌عمومی و دبیری دو دوره کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 243306
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز