این روزها یک نمایشگاه مجسمه در خانه‌ی هنرمندان برپاست؛ نمایشگاه گروهی انجمن مجسمه‌سازان با موضوع «فیگوراتیوْ».

از فیگور مجسمه‌ها تا ۱۰روز با عکاسان

این نمایشگاه از جمعه‌ی گذشته (اول آذر) آغاز به‌کار کرد و  تا دهم آذر دایر خواهد بود. در این نمایشگاه، حدود ۸۰ اثر از ۷۱ هنرمند مجسمه‌ساز سراسر کشور به نمایش در می‌آید.

در این نمایشگاه، هنرمندان، آثارخود را با موضوع «فیگوراتیو» با برخورد و تکنیک آزاد، در ابعادی از حدود ۲۰ سانتی متر تا بیش از دو متر در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

اما یک نمایشگاه دیگر هم در خانه‌ی هنرمندان برپا شده است؛ نمایشگاه «۱۰روز با عکاسان ایران». کار این نمایشگاه هم از اول آذر شروع شده و فعالیت آن تا دهم آذر ادامه دارد.

در نمایشگاهِ ۱۰روز با عکاسان، پروژه‌های عکاسی از آثار «مجید دوخته‌چی‌زاده»، «ابراهیم حقیقی»، «آزاده اخلاقی»، «رومین محتشم»، «علیرضا میرزایی»، «صمد قربان‌زاده»، زنده‌یاد «نیکول فریدنی»، «محمدرضا بهارناز»، «امیرعلی جوادیان»، «مرتضی پورصمدی»، «محسن راستانی»، «فخرالدین فخرالدینی»، «مریم زندی»، «مجید سعیدی»،‌ «مهدی منعم»، «جمشید بایرام»، زنده‌یاد «کاوه گلستان»، «محمد فرنود»، «محمود کلاری»، «بهزاد ترکی‌زاده» و «عباس تحویلدار» روی دیوارهای نگارخانه‌های استاد ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان در خانه‌ی هنرمندان ایران رفته است. این نمایشگاه از ساعت ۱۳ تا ۲۰، پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 240436
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز