همشهری‌آنلاین: بازار به سرعت در حال رشد است؛ سرعتی بسیار سریع‌تر‌ از یک شرکت.

زاگ

در بازار بزرگ که محل برد و باخت است، همیشه این مالک(بازار) است که برنده است.

امروزه، باید فراتر از رقابت رفت. قانون چیست؟

قاعده جدید این است وقتی کسی زیگ می‌کند، شما زاگ کنید. این بدین مفهوم است در بازاری که همه کارهای تکراری و تقلیدی انجام می‌دهند، برای برنده شدن، شما باید کاری متفاوت از دیگران انجام دهید.

این کار مستلزم حرکت در فضاهای جدیدی است که دیگران استفاده نکرده‌اند؛ به عبارتی دیگر برای پیدا کردن زاگ خود باید به دنبال ایده‌هایی باشید که هم خوب باشند و هم متفاوت.

با زاگ می‌توانید توانایی‌ دیدن فضاهای جدیدی را که رمز موفقیت است، بدست آورید. و بدون زاگ هم قطعا به آسانی در فضاهای تکراری قرار می‌گیرید که ره به جای نمی برد.

کتاب زاگ به شما کمک می‌کند تا زاگ خود را پیدا کنید. زاگ خود را طراحی کنید. زاگ خود را بسازید. زاگ خود را تجدید کنید. آیا آماده‌اید؟

کتاب زاگ - چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟ نوشته مارتی نیومیر در 150 صفحه، با ترجمه سارا میرزایی و قیمت 3500 تومان در بهار 1388 توسط انتشارات سیته و با همکاری دبیرخانه کنفرانس بین المللی برند چاپ و منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 233984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز