شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آلاین: بی‌خبری قابل بخشش نیست، بلکه مطمئن‌ترین راه برای شکست است.

۱۰۱ راه موفقیت

دانلد ترامپ، خیلی وقت است که مشهور است. او علاوه بر مدیریت تعداد وسیعی از شرکت‌های موفق، الگوی موفقیت و الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر دنیاست.

موفقیت در تجارت، به چیزهایی بیش از سخت‌کوشی و ایده‌های خوب نیاز دارد. باید پیگیر، محکم، بی‌پروا، کنجکاو، قابل‌‌انعطاف، پرشور و صبور باشید، و به کاری که می‌کنید عشق بورزید. مطمئناً بسیاری از این خصوصیت‌ها را از بدو تولد داشته‌اید، و ما بقی را، می‌توانید تقویت کنید.

اکنون می‌توانید آن‌ها را از یکی از بهترین معلم‌ها بیاموزید.

در این کتاب، دانلد ترامپ راهنمای شخصی شما خواهد بود. او راهکارها، تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی را با شما در میان خواهد گذاشت که به شما کمک خواهند کرد تا خودتان، شغل و زندگی‌تان را به بالاترین سطح کیفی برسانید.

همان‌طور که ترامپ بارها در کتاب تأکید کرده است؛ دانش قدرت است. اگر در جستجوی دانشی هستید که بتوانید تجارت شما را به فراتر از آنچه تصورش را می‌کنید.

کتاب 101 راه موفقیت نوشته دانلد جی. ترامپ و ترجمه رایکا صدری در پاییز 1389 در قطع رقعی به قیمت 7500 تومان و در 216 صفحه منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 234332
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز