همشهری آنلاین: زمان برگزاری آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دوره‌های علمی – کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی اعلام شد.

دکتر عبداله افشار معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی با اعلام این خبر افزود: آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای دوره های علمی-کاربردی پودمانی در سال 1386 طی سه نوبت برگزار می شود که در این رابطه اولین آزمون روز جمعه 15 تیرماه سال‌جاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور انجام می پذیرد.

وی گفت : دستورالعمل مربوط به ثبت اطلاعات واجدین شرایط شرکت در آزمون جامع در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه به واحدهای استانی و مراکز تحت نظارت دانشگاه در سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

وی افزود : افرادی مجاز به شرکت در آزمون فوق می باشند که کلیه پودمان‌های آموزشی خود را مطابق با سرفصل مصوب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی-کاربردی با موفقیت گذرانده باشند.

دکتر افشار در ادامه اظهار داشت: دانشجویانی که کلیه پودمان های خود را گذرانده و در آزمون‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، پذیرفته شوند از گذراندن آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای معاف هستند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی افزود: تاریخ ثبت نام جهت اولین پذیرش دوره‌های علمی-کاربردی پودمانی در سال 86 هفته آخر خرداد ماه است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً از طریق هفته نامه جامع و پایگاه الکترونیکی دانشگاه به آدرس www.uast.ac.ir اعلام می شود.

دکتر افشار در خاتمه اظهار داشت: آزمون دوره‌های ترمی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دی ماه سال‌جاری از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 23036

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز