جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اعلام کرد: برای حل مشکل سیستم‌های گرمایشی به‌ویژه مناطق روستایی سردسیر که حداکثر دارای ۳ کلاس درس هستند، ۴۵هزار بخاری تابشی خریداری شده است.

مدرسه

مرتضی رئیسی گفت: با توجه به اتفاقات ناگواری که برای مدارس تک کلاسه در سال‌های گذشته در مناطق روستایی افتاد، مجلس شورای اسلامی امسال اعتباری را برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس اختصاص داده است. وی درباره تأمین اعتبارات سیستم‌های گرمایشی مدارس نیز اظهار کرد: تا‌کنون رقمی از محل اعتبار 200میلیارد تومانی که مجلس برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مصوب کرده به سازمان نوسازی تخصیص داده نشده. رئیسی تأکید کرد:

چنانچه اعتبارات سیستم‌های گرمایشی به موقع تخصیص داده شود، سازمان نوسازی بخش دیگری از مدارس دارای سیستم‌های گرمایشی غیراستاندارد به‌ویژه در مناطق روستایی را استاندارد خواهد کرد.وی افزود: با بررسی‌های انجام شده، بخاری‌های برقی تابشی هیچ‌گونه خطری برای کلاس‌های مناطق روستایی ندارند. تمامی بخاری‌های برقی تابشی در بالای دیوار‌ کلاس‌ها نصب می‌شود و به دور از دسترس دانش‌آموزان است و دیگر هیچ خطری دانش‌آموزان را تهدید نمی‌کند.

کد خبر 229983
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز