چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماری از اعضای گروههای تروریستی مسلح از جمله تعدادی تونسی در حملات نیروهای ارتش سوریه در شهر دیر الزور کشته شدند.

سوریه

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه،‌ تعدادی از مخفیگاه‌های تروریست‌ها در این حملات به همراه اسلحه، مهمات و تجهیزات جنگی منهدم شد.

محمد عرسان خبرنگار شبکه سوریه در گزارشی گفت : نیروهای ارتش به تعقیب هسته‌های باندهای تروریستی وهابی در محله حویقه در شهر دیر الزور ادامه می دهند و تلفات سنگینی به تروریستها وارد کردند و بیشتر سرکرده‌های گروه‌های تکفیری را کشته‌اند.

عرسان در حالیکه عکس‌های اجساد سرکرده‌های گروه‌های تروریستی پخش می‌شد افزود ابو اسامه تونسی از جمله آنهاست. ابو اسامه تونسی از لشکر موته وابسته به جبهه النصره بود.

منذر نجم سرکرده گردان موسوم به ذی قار و اکرم سالم از گردانهای موسوم به محمد و عبد الله حدید وابسته به باند آزادگان شام از جمله کشته‌ها هستند علاوه بر اینکه دهها تروریست دیگر کشته یا زخمی شدند و باندهای تروریستی نیز نتوانستند اجساد آنها را از محل درگیر‌ی‌ها خارج کنند.

تروریست‌ها پس از عملیات موفق نیروهای ارتش به خانه های مردم در محله القصور در شهر دیر الزور یورش بردند و برای اولین بار به یکی از مساجد با خمپاره حمله کردند.

آنها به مسجد فتح و بیمارستان شهید احمد حویدی در منطقه غازی عیاش یورش بردند.

یک زن گفت: « ما در مسجد بودیم که سا عت چهار بعد از ظهر به مسجد فتح گلوله خمپاره شلیک شد . تعدادی از مردم در حال نماز بودند».

یک زن دیگر گفت :« به مسجد حمله کردند».

شبکه تلویزیونی المیادین نیز از آغاز عملیات گسترده ارتش سوریه در مناطق الدیابیه و الحسینیه در ریف دمشق خبر داد.

کد خبر 227003
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز