همشهری آنلاین: وزیر کشور از تشکیل ستاد امنیت انتخابات کشور خبر داد و گفت: در بحث امنیت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مصطفی محمد نجار پس از پایان جلسه هیات دولت درجمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه‌ی معاونین سیاسی و امنیتی که دیروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه و دیگر جلسات مسائل به صورت ریز بررسی و کارها به خوبی پیش می‌رود و همه دست‌اندرکاران کمک خواهند کرد تا شور و نشاط انتخاباتی ایجاد شود ولی به هر ترتیب در حال حاضر آمادگی‌ها در اوج خود وجود دارد.

وی در ادامه به بیان توصیه‌هایی به کاندیداها و هوادارانشان پرداخت و گفت: سیاه نمایی چیز خوبی نیست. کاندیداها باید ایجابی صحبت کنند و قانون را در نظر بگیرند و ما هم در اجرای قانون با هیچ کس رودروایسی نداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، درباره‌ی نحوه‌ و چگونگی بستن مرزها در زمان انتخابات گفت: الحمدالله کشور ما از نظر امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد و امنیت ما اصلا مردمی است و مردم خودشان مراقب هستند و ما خیلی به اقدامات خاص نیاز نداریم، اما هوشیاری‌های لازم وجود دارد و اگر جایی لازم باشد تا مرزی بسته شود این کار انجام خواهد شد.

وی با مورد توجه قرار دادن تشکیل ستاد امنیت انتخابات کشور تصریح کرد: نیروهای مربوطه تدابیر لازم را پیش بینی کردند و در مباحث امنیتی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی همچنین گفت : هم اکنون که در مرحله تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هستیم، کارها به خوبی پیش می‌رود و تبلیغات انتخابات شوراها نیز از 16 خرداد آغاز خواهد شد.

کد خبر 216554
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز