همشهری‌آنلاین: محمد رویانیان با انتقاد از افرادی که برای انتخاب علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا جایزه تعیین کرده‌اند گفت: این موضوع به آنها ربطی ندارد.

royanian

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار تدارکاتی این تیم برابر شهرداری باغستان در جمع خبرنگاران درباره جذب رضا حقیقی، اظهار کرد: یک ماه پیش ژوزه سه نفر را به ما معرفی کرده بود که یکی از آنها رضا حقیقی بود. او وقتی فهمید که من در حال مذاکره با این بازیکن هستم، خیلی خوشحال شد و از من خواست که حتما این بازیکن را جذب کنم. حقیقی بازیکن بسیار خوبی است و در ادامه فصل به ما کمک می‌کند.

وی درباره حضور مدیران آکادمی فوتبال برزیل در ایران که به دعوت پرسپولیس انجام گرفته، گفت: ما مذاکرات خود را با این افراد از چند ماه پیش شروع کرده بودیم تا سیاست‌های باشگاه را در فوتبال پایه پیگیری کنیم. این دوستان در حال حاضر به ایران آمدند و به زودی با آنها یک قرارداد همکاری امضا می‌کنیم.

رویانیان در ادامه درباره انتخاب کریمی به عنوان یکی از سه نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا، گفت: خیلی خوشحالیم که یک پرسپولیسی در این فهرست حضور دارد. امیدوارم که کریمی انتخاب شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شنیده‌اید برخی افراد برای انتخاب کریمی جایزه تعیین کرده‌اند و گفته‌اند به او اتومبیل خواهند داد؟ گفت: بله. این را شنیده‌ام، اما اصلا به این افراد ربطی ندارد که بخواهند به بازیکن ما جایزه بدهند، من خیلی ناراحت شدم. مخالفم که کریمی این جایزه را بگیرد. باشگاه پرسپولیس بزرگ‌تر از این افراد است. متاسفانه این افراد می‌خواهند خود را به پرسپولیس بچسبانند، اما نباید دیگر از این کارها کنند.

وی همچنین درباره دریافت نشان «شوالیه» از سوی فتح‌الله‌زاده، اظهار کرد: من به فتح‌الله‌زاده تبریک می‌گویم. فتح‌الله‌زاده خیلی علاقه داشت که نظامی شود، اما در اینجا نتوانست این کار را انجام دهد. بنابراین به اروپا رفت. البته استقلال را یک نظامی تاسیس کرده است و ریشه نظامی‌گری هنوز در این باشگاه باقی مانده است، اما لقب شوالیه در ایران معنی ندارد.

رویانیان با اشاره به همکاری باشگاه پرسپولیس با باشگاه میلان ایتالیا گفت: قرار است طی دو، سه هفته‌ آینده برای عقد قرارداد همکاری با آ. ث. میلان به ایتالیا برویم. همچنین از طریق مدیرعامل باشگاه اسپورتیوو برزیل که در حال حاضر در ایران حضور دارد و با منچستریونایتد رابطه تنگاتنگی دارند قرارداد سه جانبه ای با باشگاه منچستر منعقد کنیم. اولویت ما این است که برای تیم‌های پایه خود برنامه‌ریزی کنیم و این کار را از طریق این دوستان برزیلی پیش خواهیم برد.

وی همچنین درباره جام حذفی هم گفت: خوب شد که جام حذفی برگزار می‌شود، اما تاریخ برگزاری آن مناسب نیست. تصمیم اولی که برای عدم برگزاری جام حذفی گرفته بودند اشتباه بود و تصمیم دوم هم که تاریخ برگزاری آن را تعیین کردند، عجولانه بود.

کد خبر 192225
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز