چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگاه هنرهای سنتی آبگینه و سفال از 4 تیرماه به مدت یکماه در رواق هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

هنر آبگینه

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است هر ماه مجموعه‌کارگاه‌‌هایی در رشته‌های مختلف هنرهای سنتی در رواق هنر فرهنگستان هنر برگزار شود.

نخستین دور از این کارگاه به هنر آبگینه و سفال اختصاص دارد که با حضور 8 هنرمند در رشته‌های ساخت و تراش شیشه، نقاشی پشت شیشه، ساخت و نقاشی روی سفال، ساخت خرمهره و ... برگزار می‌شود.

فرامرز فرشاد شیشه‌گری دمی، مرتضی قاسمی نقاشی پشت شیشه، یوسف جوادی نقاشی روی چینی، کریستال و سرامیک، محمد حمیدی بهشتی تولید کننده بلور با طرح گل برجسته، پرویز قلی زاده شیشه‌گری با تراش سطحی، احمدرضا علاالدینی ساخت خرمهره، محمدعلی سجادی سفالگر و سرامیست و سعید سالکی کارشناس سفال و سرامیک هنرمندانی هستند که در این دور از کارگاه حضور خواهند داشت.

از خصوصیات این کارگاه همکاری و مشارکت علاقمندان در مراحل ساخت و تولید آثار است.

همچنین در حین برگزاری این کارگاه، نمایشگاه آثار این هنرمندان به همراه نمایشگاه کتاب آثار مکتوب فرهنگستان هنر نیز عرضه خواهد شد.

کارگاه آبگینه و سفال از یکشنبه 4 تیرماه از ساعت 16 تا 20 به مدت یکماه همه روزه به غیر از جمعه‌ها برای کلیه شرکت کنندگان به صورت آزاد و رایگان برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از طالقانی، شماره 1552، رواق هنر فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

کد خبر 174637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز