همشهری آنلاین: مدیر کل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم از افزایش سه برابری اعطای بورس تحصیلی به مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سال جاری نسبت به سال گذشته، خبر داد.

دانشگاه

دکتر حسن مسلمی نائینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته تنها 82 نفر برای بورس مربیان پذیرفته شدند، گفت: در سال جاری با افزایش 3 برابری، بورس تحصیلی مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌ عالی به 250 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای بورس مربیان دانشگاه‌های دولتی با حمایت 100 درصدی وزارت علوم،200 نفر پذیرفته شده‌اند، گفت: همچنین 19 نفر برای مربیان دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت 50 درصدی از طرف وزارت علوم، 17 نفر برای مربیان غیردولتی غیرانتفاعی با حمایت 50 درصدی وزارت علوم و همچنین 14 نفر از مربیان سایر دستگاه‌ها اجرایی برای بورس مربیان سال 90 پذیرفته شده‌اند.

مدیر کل امور بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات اخیر ایجاد شده در آیین نامه اعطای بورس برای ارتقای سطح علمی‌ مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی دولتی، غیردولتی و وابسته به دستگاه‌های اجرایی و در راستای تسهیل ارتقاء مربیان و تحت پوشش قراردادن مربیان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی آمار مربیان پذیرفته شده در سال 90 افزایش یافت.


 

کد خبر 157215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز