جنگ، یعنی شروع یک دوره عجیب...پر از دلواپسی و لحظه‌های خاص. جنگ، تلخی‌ها و رنج‌های خودش را داشت و لحظه‌هایش تجربه‌ای بزرگ بود.

هفته‌نامه همشهری‌دوچرخه شماره 619

حتماً پدر و مادرت درباره جنگ و آن روزها خاطره‌هایی گفته‌اند. در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم.

هفته دفاع مقدس از 31شهریور آغاز می‌شود. از خبرهای این هفته این‌که، کتابخانه تخصصی باغ‌موزه دفاع مقدس هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در این روزها افتتاح می‌شود. این کتابخانه تمام آثاری را که تاکنون در حوزه‌های ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی منتشر شده است جمع‌آوری کرده است.

همچنین تورهایی برای کودکان و نوجوانان شهر برای بازدید از این موزه در نظر گرفته شده است تا نوجوانان و کودکان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.این باغ موزه در اتوبان شهید حقانی، نرسیده به ایستگاه متروی حقانی، ورودی پارک طالقانی واقع است.

در منطقه 16 تهران هم به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 16، برگزاری یادواره شهدا در سطح محلات، برگزاری شب خاطره دفاع مقدس با حضور رزمندگان، جانبازان و آزادگان در مساجد و مراکز فرهنگی، یادآوری خاطرات رزمندگان اسلام، برنامه میهمانی لاله‌ها و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت زهرا همچنین گلزار شهیدان گمنام در بوستان بهمن از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این منطقه است.

همچنین درآستانه بازگشایی مدارس و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یادمان شهدا در مدارس غرب تهران (منطقه 5 شهرداری) نصب می‌شود.

به گزارش شهرداری منطقه 2 تهران، در هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگی با هدف احیای ارزش‌های الهی و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت به مدت یک هفته، از 31 شهریور تا 7 مهر، در بوستان نهج البلاغه برپا می‌شود.

کد خبر 146309
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز