همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: گزارش آنلاین از دنیای دیجیتالی خبرنگاران تحریریه صبح همشهری آنلاین

صبح؛ وب‌گردان، وب‌خوانان، وب‌بانان و وب‌کاران، وب‌نویسان و... بخیر

امروز با یک گزارش دیجیتالی از دنیای دیجیتال روزنامه‌نگاری همشهری آنلاین به‌خصوص تحریریه صبح آن برای شما خبر‌چینی می‌کنیم.

وب‌خوانان عزیز شما هر روز صبح با تلاش، فعالیت و زحمت پویای خبرنگاران صبح همشهری انرژی گرفته، ببخشید خبر گرفته و با نشاط و با خبر می‌شوید.

دوستان و خبرنگاران توانمند، پایا و پویای تحریریه همشهری آنلاین با خبر‌های دیجیتالی خود از سر تاسر جهان، جهانی که به تازگی کشف شده، کروی نیست بلکه شبیه یک سیب زمینی است، سعی در به روز نگه داشتن، اطلاعات جهانی و دیجیتالی شما هستند.

مطمئنم، بسیاری از شما دوستان به نوعی کنجکاو و علاقه‌مندید از آنچه که در دنیای دیجیتالی تحریریه آنلاین می‌گذرد، باخبر شوید.

 کشف اسرار دنیای دیجیتالی خبرنگاران  تحریریه آنلاین،  توسط خبرنگار آنلاین در بخش میز آنلاین همشهری آنلاین، تنها برای کنجکاوی شما وب‌خوانان عزیز است و بس.

می‌دانید که دنیای دیجیتالی کنونی ما، دنیای ساخته شده از کوچکترین اعداد ریاضی یعنی اعداد "صفر و یک" است.

آیا به راستی تصور می‌کردید، روزی دنیا و زندگی روزمره شما در گرو  و تحت شعاع این اعداد کوچک ریاضی قرار گیرند؟

البته نه تنها در گرو خود، بلکه با سکوتی وهم برانگیز و آرامشی بی‌مثال، زندگی انسانی و اجتماعی شما را بدون جنگ و حتی کوچکترین نزاعی تصاحب و تسخیر کرده و همچنان پیش می‌رود... ترسناک نیست؟

راستی تا به کجا پیش خواهد رفت؟ آیا حد و مرزی برای این پیشروی وجود خواهد داشت؟ نظر شما چیست؟

این دنیای دیجیتالی یا به نوعی دنیای مجازی حتی باورهای ما را هم دست‌خوش تغییر و تحول ساخته است. باور‌هایی که در محاصره دنیا‌هایی چون؛ دنیای ‌پست دیجیتالی،  بانک دیجیتالی، خرید دیجیتالی، گفت‌وگوی دیجیتالی، کتاب دیجیتالی، روزنامه دیجیتالی، کار دیجیتالی و... در حال دیجیتالی شدن، هستند.

حال، ما از دنیای رسانه‌های دیجیتالی- روزنامه نگاری دیجیتالی یعنی دنیای خبرنگاران همشهری آنلاین با شما سخن و خبر می‌رانیم. دوستان و خبرنگاران همکار در کلیه زمینه‌ها مانند:

سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، عکس، تکنولوژی و فن آوری، پزشکی، تغذیه، دکوراسیون و... به خصوص آخرین رویداد‌های عصر تکنولوژی، آخرین تغییر و تحولات روزنامه‌نگاری‌آنلاین، دیدنی‌ها و وقایع جالب جهان ناشناخته دور در اصطلاح دیجیتالی؛ "پست‌های به روز" را  تهیه، ترجمه، تالیف و "آپلود" می‌کنیم.

در این میان، حفظ سرعت دیجیتالی و آنلاین بودن، باعث بوجود آمدن اشتباهاتی می‌شود که دوست‌داران وب‌خوان عزیز، ما را خواهند بخشید.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۴:۴۱