گروه اجتماعی: ماجرای واگذاری دبیرستان ماندگار مروی به حوزه علمیه مروی همچنان ادامه دارد.

مروی مدرسه

روز شنبه گروهی با ورود به این دبیرستان تابلوی «حوزه علمیه مروی تهران» را روی تابلو دبیرستان مروی نصب کردند و به درها نیز قفل زدند. این کار دیروزبا اعتراض گروهی از دانش‌آموزان دبیرستان مروی و والدین آنها روبه‌رو شد.

رئیس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان مروی با اعلام این مطلب به همشهری گفت: پس از اطلاع از این موضوع دانش‌آموزان و والدین آنها صبح یکشنبه با تجمع در دبیرستان مروی تابلوی حوزه علمیه را از روی تابلوی دبیرستان مروی کنار زدند.

علی اسماعیلی بر این باور است که این نوع کارها در ماه مبارک رمضان و در آستانه بازگشایی مدارس موجب ایجاد استرس در میان دانش‌آموزان دبیرستان مروی و خانواده‌های آنان شده‌است و متأسفانه آموزش و پرورش نیز نه تنها از ما حمایت نمی‌کند بلکه نامه داده‌اند که دبیرستان باید واگذار شود.

خبرگزاری ایسنا نیز در خبری نوشت: گروهی از اولیا و مربیان مدرسه «ماندگار مروی» در اعتراض به نصب نام «حوزه‌ علمیه‌ مروی» روی سر‌در این مدرسه، صبح دیروز مقابل مدرسه‌ مروی تجمع کردند. رئیس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان ماندگار مروی در این تجمع گفت: پس از اجتماعی‌ که اولیای مدرسه‌ هفته‌ گذشته مقابل مجلس داشتند، آقایان عباسپور و محجوب، نمایندگان مردم تهران در مجلس، قول مساعد برای پیگیری این قضیه دادند.

صبح روز شنبه، درحالی‌که مدیر دبیرستان در مدرسه نبود، افرادی که به‌نظر می‌رسید از حوزه‌ علمیه مروی باشند، به مدرسه آمدند. آنها پس از بیرون کردن تعدادی از دبیران، قفلی را به در مدرسه زدند و حتی بنری را با عنوان «حوزه‌ علمیه‌ مروی تهران» روی نام «دبیرستان مروی» کشیدند.اسماعیلی ادامه داد: اکنون اولیای دانش‌آموزان در اعتراض به این اتفاق، در این محل جمع شده‌اند و می‌خواهند تکلیف‌شان معلوم شود.

کد خبر 114500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز