رکورددار پرتاب نیزه ایران پس از انتشار تصاویری از وضعیت اسکان خود، از خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اخراج شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی فتحی گنجی رکورددار پرتاب نیزه ایران هفته گذشته تصاویری از محل اسکانش در خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران منتشر کرد. وی تصاویر مربوط به غذاهایش، حضور سوسک و گربه در اتاق و... را به‌اشتراک گذاشت، به‌امید اینکه شاید وضعیتش بهتر از قبل شود، اما اوضاع نه‌تنها بهتر نشد، بلکه مسئولان فدراسیون او را از خوابگاه بیرون کردند.

فتحی گنجی با اعلام خبر اخراجش از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب گفت: با وجود آنکه سرباز هستم، اما با همان شرایط دو بار رکورد ملی را ارتقا دادم و اگر کم‌کاری نمی‌شد، می‌توانستم جزو یکی از مدال‌آوران آسیا هم باشم، در واقع با کمترین امکانات به این رکورد رسیدم. سرپرست فدراسیون می‌گفت که «نیزه را ۸۰ متر پرتاب کن تا برایت نیزه بخرم و تو را به هانگژو ببرم.»، من هم گفتم "امکانات بدهید، ورودی المپیک و مسابقات جهانی را می‌گیرم. "، در خوابگاه عدس‌پلو، لوبیاپلو و استانبولی و از این نوع غذاها می‌خوردم که مناسب ورزشکار نیستند، با خودم گفتم "استوری بگذارم، شاید شرایط بهتر شود"، ولی گفتند که از آفتاب انقلاب بیرون بروم و در واقع مرا بیرون انداختند.

تصاویر | خداحافظی زودهنگام ستاره ایرانی به‌خاطر سوسک و عدس پلو! | اخراج رکورددار ملی پس از انتشار تصاویر جنجالی!

تصاویر | خداحافظی زودهنگام ستاره ایرانی به‌خاطر سوسک و عدس پلو! | اخراج رکورددار ملی پس از انتشار تصاویر جنجالی!

وی با بیان اینکه اهل یکی از روستاهای خرم‌آباد است، ادامه داد: مانده‌ام که چه‌کار کنم، حتی به خداحافظی فکر می‌کنم، آن هم در ۲۲سالگی که می‌توانستم ورودی المپیک کسب کنم و خیلی مدال بگیرم. افشین داوری سرپرست فدراسیون گفته بود که اگر ۸۰ متر پرتاب کنم، مرا به بازی‌های آسیایی می‌برد، ولی گفتم که یک نیزه استاندارد بدهند و بعد انتظار داشته باشند. دو سال است که ماهیانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی بابت حقوق سربازی می‌گیرم و با همان تمرین می‌کنم و رکورددار ایران هم هستم، چرا این‌قدر به من ظلم می‌کنند؟ مکمل، غذای خوب، هتل و... هم دارند، پس چرا همه ما را به‌یک‌چشم نگاه نمی‌کنند؟ آیا چون ورزشکار دیگر، مربی‌اش مدیر تیم‌های ملی است، به او بها می‌دهند؟

دارنده مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه درباره اطلاعیه فدراسیون دوومیدانی مبنی بر حضور ۶ ورزشکار در مجموعه آفتاب انقلاب و عدم اشاره به نام او بین این ورزشکاران گفت: این دروغ محض بود، هیچ‌کس آنجا نبود و بچه‌ها در هتل بودند، فقط حدادی یکی دو هفته آنجا بود، ولی شرایطش با من فرق می‌کرد، به او بهترین اتاق را با امکاناتی نظیر کولر گازی و غذای خوب داده بودند که حقش است. من یک رفیق دارم که با هم هستیم، او هم مربی بدنساز است و هم کارهای اصلاحی انجام می‌دهد و با من تمرین می‌کند. او پس از این اطلاعیه فدراسیون استوری گذاشت که چرا دروغ می‌گویند، پس از آن روابط عمومی فدراسیون پیام داد که «بگو این استوری را بردارد!»، من هم گفتم "دروغ می‌گویید. "، بعد از آن دیگر چیزی نگفت.

فتحی گنجی در پاسخ به این سؤال که «چه‌کسی گفت که از خوابگاه مجموعه آفتاب انقلاب بیرون بروی؟» گفت: یا داوری دستور داده است یا مدیر تیم‌های ملی، مسئول خوابگاه گفت که تماس گرفته‌اند تا از آنجا بروم.

وی عنوان کرد: تمریناتم در همین مدت کوتاه کم شده است، چون انگیزه ندارم. می‌توانم ۱۰ سال دیگر رقابت کنم و مدال بگیرم، چرا باید کاری کنند که به فکر خداحافظی بیفتم و از همه چیز متنفر شوم؟ من از روستا آمدم، زحمت کشیدم، رکورددار رده‌های مختلف سنی بوده‌ و ورودی رقابت‌های جوانان آسیا و جهان را گرفته‌ام، یک بار به من نگفتند که این نیزه استاندارد را به‌عنوان پاسخ زحماتم به من بدهند.

قهرمان سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع) تصریح کرد: چون مدیر تیم‌های ملی دو سال مربی‌ام بوده است و دیگر با او تمرین نکردم، احساس می‌کنم دوست ندارد که من پیشرفت کنم، چرا که الآن با یک مربی دیگر کار می‌کنم، چرا باید کاری کنند که به فکر خداحافظی باشم؟

فتحی گنجی در پاسخ به این پرسش که پس از بیرون رفتن از آفتاب انقلاب با مسئولان فدراسیون صحبت کرده است یا خیر، گفت: نه، اصلاً برایشان مهم نیست و حتی یک زنگ هم نزدند که برگردم و حداقل مسئله غذا را درست کنند. دفعه اول که رکورد ایران را زدم، به آران و بیدگل رفتم و ۶ ماه در یک انباری خوابیدم که فقط با خیال راحت تمرین کنم، حتی صیامی رئیس سابق فدراسیون یک زنگ هم نزد که زنده هستم یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: انتظار زیادی از آنها نداشتم، فقط می‌گفتم که این غذا را سر و سامان بدهند. نه حقوق دادند، نه ماساژور، نه پول مکمل، حداقل یک غذا را درست کنند. گفتم که سوسک و گربه و گرما و پشه را تحمل می‌کنم، این غذا را درست کنند، چون به من توان می‌دهد.

تصاویر | خداحافظی زودهنگام ستاره ایرانی به‌خاطر سوسک و عدس پلو! | اخراج رکورددار ملی پس از انتشار تصاویر جنجالی!

تصاویر | خداحافظی زودهنگام ستاره ایرانی به‌خاطر سوسک و عدس پلو! | اخراج رکورددار ملی پس از انتشار تصاویر جنجالی!

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 65
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    17 57
    خوب ای جوان گفتنی ها رو گفت ... اما من به ای جوان یک نصیحت دارم به نظرم برگرد برو همون روستا به پدر ومادرت کمک کن حد اقل پیش خدا شرمنده نیستی
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    28 10
    افرین پسر بهترین کاریکه باید انجام میدادی همینه عزیزم سفر سلامت موغق انشالله
  • شهاب IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    7 0
    ای داد از این بی داد
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 0
    خاک بر سر ما خاااااااک

برچسب‌ها

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸