همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی ساعاتی پیش در اطلاعیه‌ای از بروز طوفان توام با بارش شدید و رگبار در ۵ استان کشور شامل تهران، قزوین، البرز، مرکزی، قم خبر داد که این طوفان اکنون تهران را فرا گرفته است.

 

 

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نوشت: لحظاتی قبل طوفان شدید همراه با گرد و خاک تهران را فرا گرفت. بر اثر این طوفان و گرد و خاک ناشی از آن میدان دید در برخی از نقاط شهر تهران بسیار کاهش یافت. این طوفان علاوه بر گرد و خاک شدید همراه با رعد و برق است و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام رانندگی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مرتضی اکبرپور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور نیز گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی که حدود یک ساعت پیش به دست ما رسید تمامی دستگاه‌های خود را به حالت آماده‌باش درآورده و به شهروندان نیز هشدار دادیم که از تردد غیر ضروری در معابر و خیابان‌ها خودداری کنند. همچنین افرادی که مشغول رانندگی هستند نیز باید توجه داشته باشند که با توجه به کاهش شعاع دید، لازم است با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تا نیمه‌های امشب نیز ادامه داشته باشد و پس از آن نیز تا صبح فردا شاهد بارش باران در برخی از این مناطق باشیم.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲