همشهری‌آنلاین: علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه کاپیتانی پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارد با سفر به مالزی در مراسم ویژه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای وی ترتیب داده بود شرکت کرد و جمعه 13 اردیبهشت ماه تندیس ویژه خود را از مسئولان آسیا دریافت کرد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز 12 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری انتخابات ریاست این کنفدراسیون فوتبال بود که طی آن شیخ سلمان به عنوان رئیس کنفدراسیون قاره کهن انتخاب شد. صبح جمعه 13 اردیبهشت ماه نیز در مراسم ویژه‌ای از برترین‌های فوتبال آسیا تجلیل شد که علی پروین نیز تندیس ویژه خود را دریافت کرد.

روز پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه نیز از 94 چهره برجسته فوتبال آسیا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا و با حضور رئیس فیفا، سپ بلاتر، تقدیر شد.

پروین، بهزادی و جباری از ایران به عنوان چهره‌هایی بودند که به مدال طلای افتخار دست پیدا کردند.

31 نفر در این مراسم به خاطر 30 سال خدمت در عرصه فوتبال آسیا به مدال طلا دست پیدا کردند و 22 نفر هم به دلیل حضوری 20 ساله در این عرصه به مدال نقره رسیدند.

علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، به عنوان کسی که خدمات زیادی را در فوتبال ایران و متعاقبا آسیا انجام داده به مدال نقره افتخار دست پیدا کرد.

در این مراسم به 32 نفر هم به خاطر یک دهه خدمات به فوتبال آسیا مدال برنز دادند. نام مهدی محمد نبی هم در میان کسانی بود که مدال برنز دریافت کرد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰