همشهری آنلاین: دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از 13 تا 20 بهمن در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود

این نمایشگاه توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

قرار است 2300 متر مربع فضای نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، آماده شود.

مهدی شیذری، عضو گروه اجرایی دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، ضمن اعلام این خبر، به ویژگی‌های فضای برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بنا داریم یک میلیون جلد کتاب به نمایش بگذاریم، به همین منظور قفسه‌ها طوری جانمایی می شود که انتخاب کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان به سهولت انجام پذیرد.

وی افزود: با توجه به ویژگی کتاب‌های کودکان و نوجوانان، نمایش همه کتاب‌ها به‌ گونه‌ای است که جلد آنها دیده شود.

فضای این نمایشگاه به 6 بخش خردسال، پیش‌دبستانی، دبستانی، راهنمایی، دو سال اول دبیرستان و کتاب‌هایی درباره کودک برای پدرها و مادرها تقسیم‌بندی خواهد شد.

شیذری با اشاره به این‌که دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان پس از 14 سال برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ریزی صورت گرفته تا حضور حداکثری عناوین کتاب‌های منتشر شده در سه سال اخیر را در این نمایشگاه شاهد باشیم.

کد خبر 99844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز