گروه سیاسی: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شرایط حساس سیاسی، نظامی و امنیتی منطقه، از برگزاری رزمایش بزرگ دریایی سپاه در نیمه اول بهمن ماه در تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش مهر، دریادار مرتضی صفاری فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو با اشاره به شرایط حساس سیاسی، نظامی و امنیتی منطقه، ضمن تبیین سیاست‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خلیج‌فارس و تنگه هرمز، اعلام کرد: رزمایش بزرگ دریایی سپاه در نیمه اول بهمن ماه در تنگه هرمز برگزار می‌شود.

صفاری افزود: شرایط حساس منطقه خاورمیانه، ضرورت آمادگی‌های رزمی و دفاعی ما را چندبرابر کرده است. وی ادامه داد: یکی از جبهه‌های مهم دفاعی کشور در حوزه دریایی، خلیج‌فارس است که در این زمینه سپاه به‌عنوان خط مقدم اجرای ماموریت در این منطقه، باید با تمرین‌های حقیقی و اجرای فازهای اجرایی و عملیاتی با مشارکت نیروهای شناوری، تکاوری، صفی و ستادی، تاکتیک‌های جدید و ابزارهای نوین رزم و دفاع دریایی را در محیط عینی مورد توجه قرار دهد.

دریادار صفاری تاکید کرد: هدف از اجرای رزمایش بهمن ماه که با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند و نکات راهبردی رزمایش‌های پیشین در خلیج‌فارس و تنگه هرمز اجرا می‌شود، کسب آمادگی بیشتر و تقویت توان رزمی و دفاعی است.

کد خبر 98948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز