گروه شهری: رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ماموران پلیس راهنمایی موظف هستند

از ابتدای محرم تمامی امکانات و نیروی انسانی خود را برای روان‌سازی‌ معابر و جلوگیری از انسداد در معابر شهری به‌کار ببرند.سرهنگ مهرایی  اعلام کرد: به واحدهای راهنمایی و رانندگی اعلام شده تا با همکاری بین بخشی با دیگر سازمان‌ها، تمهیدات لازم را در ایام محرم برای جلوگیری از ترافیک و انسداد و نیز روانی ترافیک انجام دهند.

وی اظهار داشت: میانگین جمع‌آوری سوانح ترافیکی در کشور بین 10 تا 15 دقیقه است که ابلاغ کرده‌ایم در ایام محرم این زمان به حداقل کاهش یابد. سرهنگ مهرایی گفت: در تهران اقدامات پلیس راهور به‌صورت ویژه دنبال خواهد شد و پلیس با انجام برنامه‌ریزی برای تمامی هیئت‌ها پوشش ترافیکی انجام خواهد داد.

وی افزود: 30 درصد از نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به‌صورت ویژه و در شیفت سوم (شب‌ها) وظیفه تامین امنیت ترافیکی در شب‌های دهه اول محرم را برعهده دارند و به پلیس راهور تهران تاکید شده تا از تمام امکانات خود برای روان‌سازی‌ ترافیک استفاده کند.

سرهنگ مهرایی گفت: حرکات دسته‌های عزاداری باید با اطلاع قبلی انجام شود و از آنجا که 4هزار و 300 هیئت‌رسمی و 5هزار ‌هیئت ‌غیررسمی تشکیل می‌شود برای حرکت این دسته‌جات باید تمهیدات لازم برای پوشش ترافیکی انجام شود.

کد خبر 97712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز