شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سارا پیلین از یک سال و نیم پیش که نامزد معاونت ریاست جمهوری آمریکا شد، شهرت جهانی پیدا کرد.

روزنامه آلمانی راینیشه پست آنلاین گزارش داد، این شهرت بدی‌های خاص خود را هم دارد. پیلین آن طور که خودش می‌گوید به خاطر آزار و اذیت پاپاراتزی‌ها سفر خانوادگی‌اش به هاوایی را به هم زد.

پاپاراتزی‌ها از پیلین با یک کلاه نقابدار عکس گرفته بودند که نام جان مک‌کین، نامزد سابق ریاست جمهوری بر روی آن سیاه شده بود. در محافل اینترنتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر آن مطرح شده بود که این اقدامی ضد مک‌کین است. اما پیلین این گمانه‌زنی‌ها را رد کرده است.

Republican Alaska Gov. Sarah Palin, right, speaks as Republican Presidential candidate, Sen. John McCain, R-Ariz., listens Friday, Aug. 29, 2008 at Ervin J. Nutter Center in Dayton, Ohio.

او می‌گوید نام مک‌کین را بر روی کلاه سیاه کرده است تا راحت‌تر ناشناس بماند. پیلین گفت امیدوار بود عکاسان او و کودکانش را نشناسند یا دیگر کسانی را که به تعطیلات رفته‌اند به زحمت نیندازند. او از اینکه از این اقدام تعابیر دیگری شده است، ابراز تاسف کرد. فرماندار سابق آلاسکا گفت: "من جان مک‌کین را می‌ستایم، از او 100 درصد حمایت می‌کنم و حداکثر تلاشم را می‌کنم تا او دوباره انتخاب شود."

پیلین گفت به همین خاطر او و همسرش سفر خود را دو روزه پایان داده و به آنکوریج بازگشتند، تا دیگر گردشگران کمتر اذیت شوند. "بیشتر آنچه اتفاق افتاده، بهتر است ناگفته بماند."

کد خبر 97687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز