همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از خلبانان برتر و برگزیده‌ این نیرو در رزمایش اخیر هوا به زمین (گانری) که روز پنجشنبه 19 آذر در محل ستاد نهاجا برگزار شد، طی اظهاراتی گزارشی از این رزمایش ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، امیر سرتیپ شاه‌صفی، فرمانده‌ نیروی هوایی ارتش با ارائه گزارشی از برگزاری رزمایش هوا به زمین (گانری)، این رزمایش را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: این رزمایش در روز برگزار شد و رزمایش شبانه‌ نیز در آینده برگزار خواهد شد.

امیر شاه‌صفی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: طی سال گذشته چند پرواز مهم در مناطقی همچون بوشهر و نیز رزمایش‌های «مدافعان آسمان ولایت» و «چابهار» داشتیم که خلبانان این پروازها توانستند وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.[پایان موفقیت آمیز رزمایش مدافعان آسمان ولایت 2 ]

فرمانده نیروی هوایی ارتش یادآور شد: به صفر رساندن سوانح از دستورات مهم فرمانده معظم کل قوا است و ما تلاش داریم سوانح هوایی را در اینگونه مانورها به صفر برسانیم تا این سوانح زحمات نیروی هوایی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

وی در پایان گفت: نیروی هوایی در اتفاقات اخیر به بحث‌های سیاسی وارد نشد و حتی چند روز پس از برگزاری انتخابات مانور بزرگی برگزار کرد، چون این نیرو تنها به اجرای درست و صحیح ماموریت‌های محوله فکر می‌کند.

در پایان مراسم از نفرات برگزیده رزمایش تجلیل شد.

کد خبر 97039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز