همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش راهنمایی وزارت آموزش و پرورش گفت:

 حق‌التدریس دبیران شاغل در مدارس شبانه‌روزی راهنمایی سراسر کشور با هدف ارتقای تسهیلات مادی برای این گروه از فرهنگیان افزایش می‌یابد.

منوچهر فضلی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد و گفت: مقرر شده است که تسهیلات مادی دبیران شاغل در مدارس شبانه‌روزی راهنمایی افزایش پیدا کند که اولین اقدام در این زمینه، افزایش رقم حق‌التدریس این افراد بدون تبعیض در تمامی استان‌های کشور است.

وی با ارائه توضیحات بیشتر در این باره عنوان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی به سازمان‌های آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور، حق‌التدریس دبیران شاغل در مدارس شبانه‌روزی راهنمایی سراسر کشور حداکثر تا 20 درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش راهنمایی وزارت آموزش و پرورش همچنین ضمن اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی به سازمان‌های آموزش و پرورش استان‌ها این موضوع نیز ابلاغ شده است که حق جذب دبیران، مربیان، معلمان و کارمندان دفتری مدارس شبانه‌روزی راهنمایی سراسر کشور نیز 10 درصد افزایش پیدا کند.

فضلی‌خانی تصریح کرد: پیش از این درخواست‌هایی مبنی بر افزایش حق جذب و حق‌التدریس دبیران شاغل در مدارس شبانه‌روزی به دست ما رسیده بود که خوشبختانه این موضوع با توجه به سختی کار شاغلان در مدارس شبانه‌روزی و لزوم تامین موجبات رضایت این افراد در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بر اساس اعلام آموزش و پرورش مقرر شده است که در سال تحصیلی جاری، حق‌التدریس تمامی دبیران شاغل در مدارس شبانه‌روزی سراسر کشور افزایش پیدا کند که این اقدام با اولویت مدارس شبانه‌روزی راهنمایی صورت می‌گیرد.

کد خبر 96491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز