مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: آزادراه تهران ـ پردیس از دوشنبه 25 آبان در پی عدم رفع مشکلات ایمنی تا اطلاع ثانوی بسته شد

به گزارش ایسنا، پلیس‌راه کشور در این اطلاعیه تاکید کرده است: لاین شمال به جنوب آزاد راه پردیس تهران حد فاصل محدوده پردیس تا پل شهید بابایی به علت انجام عملیات تکمیلی راهسازی و ایجاد ابنیه فنی به منظور ایمن‌سازی این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

آزادراه تهران ـ پردیس که پنجم خرداد ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت به لحاظ ایمنی از همان روز افتتاح مورد انتقاد پلیس راهور ناجا بود به شکلی که سردار مومنی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی پیشتر از مهلت دو ماهه این نیرو به وزارت راه برای مشکلات ایمنی آزادراه پردیس خبر داده و تاکید کرده بود که در صورت عدم رفع این مشکلات پلیس از تردد خودروها در این آزادراه جلوگیری می‌کند.

حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری نیز در مراسم افتتاح لاین شمال به جنوب آزادراه تهران ـ پردیس گفته بود که این آزادراه هنوز تکمیل نشده، اما ترافیک شرق تهران را آرام می‌کند و باند دوم نیز شاید تا چندماه آینده بهره‌برداری شود.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد با اتمام مهلت تعیین شده برای آزادراه پردیس و رفع نشدن مشکلات ایمنی این آزاد راه بسته شده است.

بر اساس اعلام پلیس‌راه کشور رانندگان وسایط نقلیه هم‌اکنون می‌توانند از محور اصلی رودهن ـ تهران (شمال به جنوب) استفاده کنند.

کد خبر 95357

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز